آخرین اخبار

خسارت سیل به ۱۵ روستا در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌ها به‌صورت جدی درحال انجام است،گفت: سیل هفته پیش به ۱۵ روستا در مازندران خسارت وارد کرد.
اشتراک گذاری
18 مهر 1402
کد مطلب : 1718

Visits: 0

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره خسارت سیلاب پاییزی در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: براثر شدت بارش‌ها طی هفته گذشته، روستاهای تله مرزن‌آباد، شورکش و مزداکتی بابل، روستای امام‌کلای لفور، پاسند بهشهر، روستا‌های پجت و طوسکلا در نکا، روستا‌های سنگنو، صلاح‌الدین‌کلا و مزگا در نوشهر، روستا‌های ذکریاکلا و چالو در چهاردانگه ساری و دو روستا در گلوگاه دچار خسارت شدند.

وی افزود: همچنین محدوده ورسک در محور سوادکوه نیز دچار خسارت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه جمع‌بندی خسارت‌ها در حال انجام است، اضافه کرد: کارشناسان در حال ارزیابی و جمع‌بندی خسارت‌ها هستند و پس از جمع‌بندی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمدی در ارتباط با رانش محور بلده، تصریح کرد: مسیر سه راهی بلده تا باغ صفا دچار رانش شد که دلیل رانش بارش نبوده و درحال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بحث پاک‌سازی ابراهه‌ها و نهرها به خوبی انجام شد، اضافه کرد: موضوع مهمی که در بحث سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دچار خسارت انسانی نشدیم، توجه مردم و مسافران به هشدارها بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: ساماندهی رودخانه‌ها نیز به‌صورت جدی در حال انجام است.

محمدی گفت: باتوجه به بارش‌های پاییزی را طی روزهای آینده خواهیم داشت، ضرورت دارد هشدارها از جمله پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *