آخرین اخبار

انتصاب دوباره سرپرست پردیس پزشکی و دانشکده پرستاری آمل پس از کشف حجاب یک پزشک

پس از کشف حجاب پزشک آملی در همایش تجلیل از پزشکان و عدم پذیرش رضاپور به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل، دکتر محسن آسوری به این سمت منصوب شد.
اشتراک گذاری
13 آبان 1402
کد مطلب : 1984

Visits: 0

پس از کشف حجاب پزشک آملی حین دریافت جوایز و لوح سپاس به عنوان پزشک نمونه طی چند روز گذشته در این شهرستان تعدادی از مدیران حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و رئیس دانشکده پرستاری، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل از جمله مدیرانی بودند که بلافاصله پس از آئین تجلیل پزشکان در این شهرستان برکنار شدند.

میثم رضاپور پس از کنار گذاشتن اسماعیل اکبری، از سوی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب(س)، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب شد که به خاطر برخی مسائل کاری چند روز پس از انتصاب استعفای خود را اعلام کرد و از قبول کردن این مسؤولیت سر باز زد.

سید خسرو قاسمپوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بار دیگر طی حکمی دکتر محسن آسوری را به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب(س)، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: در راستای توسعه کمی و کیفی نظام آموزش علوم پزشکی با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و توانمندی جنابعالی و با عنایت به تفویض اختیار صادره از سوی رئیس دانشگاه به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب(س)، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب می شوید تا با رعایت جوانب شرعی و مقررات قانونی انجام وظیفه نمایید.

در ادامه بیان شد: امید است با اتکال به خداوند متعال با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در ارتقای سطح عالی نظام سلامت موفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس، محسن آسوری دارای دکترای بیوتکنولوژی پزشکی و عضو هیأت علمی دانشگاه بوده و رئیس پژوهشکده شمال مرکز انستیتو پاستور ایران و مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *