آخرین اخبار

کاروان نساجی و پرسپولیس چهارشنبه با سفر هوایی به ساری می‌آیند

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران گفت: کاروان تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران برای برگزاری آخرین بازی فصل در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر، چهارشنبه هفته جاری با هواپیمای اختصاصی به فرودگاه شهدای ساری می‌آیند.
اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 1054

Visits: 0

مجتبی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت های گذشته در فضای مجازی مباحثی مبنی بر برگزاری مسابقه نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بازنشر شد که این خبر از اساس کذب است.

وی خاطر نشان کرد: بازی این ۲ تیم پرطرفدار کشور براساس برنامه زمانبندی سازمان لیگ پنجنشنبه هفته جاری در ورزشگاه وطنی قائمشهر با حضور پرشور تماشاگران برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی اضافه کرد: مسوولان باشگاه پرسپولیس بلیت پرواز این تیم به شهدای ساری را برای چهارشنبه بعدازظهر خریداری کرده‌اند و کاروان تیم نساجی هم که تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهند چهارشنبه با پرواز اختصاصی راهی ساری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه در بازی نفسگیر که حکم قهرمان فصل در آن امضا خواهد شد، به مصاف هم خواهند رفت.

کاروان نساجی و پرسپولیس چهارشنبه با سفر هوایی به ساری می‌آیند

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *