آخرین اخبار

پیروزی روحیه بخش نساجی در خانه

تیم نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل شمس آذر به آینده امیدوار شد.
اشتراک گذاری
24 اسفند 1402
کد مطلب : 2773

Visits: 0

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دیروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در شهر‌های مختلف برگزار شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ دیشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان شمس آذر قزوین بود که در پایان موفق به برتری یک بر صفر مقابل مهمانش شد.

پیروزی روحیه بخش نساجی در خانهنساجی که با آمدن ساکت الهامی جانی دوباره گرفت دیشب به مصاف تیمی رفت که پدیده این فصل لیگ برتر فوتبال است.

نماینده قزوین با سعید دقیقی تیمی محکم و برای هر تیمی خطرناک است، اما نساجی برای جدا شدن از انتهای جدول نیاز به پیروزی در این بازی داشت.

علی بای با کمک علیرضا ایلدروم و هادی طوسی و کیوان علیمحمدی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

تیم بحران‌زده نساجی در شرایطی روبه‌روی شمس آذر قرار گرفت که آخرین پیروزی‌اش در لیگ برتر به به هفته دوازدهم و برد خانگی برابر استقلال خوزستان برمی‌گشت.

شمس آذر قزوین تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. نساجی در روزی که انگیزه‌های فراوانی داشت توانست به برتری برسد تا به هفته‌ها ناکامی پایان داده و با امیدواری بیشتری مسابقات آینده خود را پیگیری کند.

گل:
دقیقه ۶۸: ارسال غلامعلی بیگی توسط مدافعان شمس آذر برگشت داده شد، اما مهرداد عبدی از راه رسید و با ضربه‌ای آکروباتیک به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور دروازه چسباند.

نساجی مازندران با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد تا با یک پله صعود در جایگاه پانزدهم قرار بگیرد. شمس آذر نیز در رتبه هشتم باقی ماند.

حساس‌ترین مسابقه این هفته بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی کسل کننده با نتیجه مساوی صفر صفر به پایان رسید.

نتایج هفته بیستم لیگ برتر فوتبال:

چهارشنبه ۲۳ اسفند

پیکان ۱ ملوان بندر انزلی ۰

ذوب آهن ۰ استقلال خوزستان ۲

گل گهرسیرجان ۱ صنعت نفت آبادان ۰

تراکتور ۴ هوادار ۲

آلومینیوم اراک ۱ مس رفسنجان ۳

نساجی مازندران ۱ شمس آذر قزوین ۰

فولاد خوزستان ۱ سپاهان ۳

استقلال ۰ پرسپولیس ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *