آخرین اخبار

هرناندز: قولی به باشگاه نساجی نداده‌ام/ نفت شایسته برد بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: نفت آبادان پس از اعلام پنالتی، در ادامه نیمه دوم خیلی بهتر از نساجی بازی کرد.
اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 1017

Visits: 0

کارلوس هرناندز در نشست خبری بعد از شکست پرگل تیمش در دیدار با نفت آبادان، اظهارکرد: نفت در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما این تیم را به خوبی کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه ابتدایی تیم صنعت نفت خیلی خوب کار کرد ولی در ادامه نیمه اول شانس و موقعیت خیلی خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز اعلام ضربه پنالتی همه چیز را عوض کرد و پس از آن هم نفت آبادان خیلی بهتر بازی کرد. بعد از پنالتی کنترل بازی از دست ما خارج شد و حریف توانست بازی را کنترل کند و موقعیت های این تیم خیلی بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال اگر به جدول نگاه نکنید به نظرتان امروز برابر تیم پانزدهم جدول بازی کردید؟ گفت: نفت تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. این تیم شایسته برد بود.

وی درباره هواداران نفت نیز عنوان کرد: خیلی خوب بود و خوب از تیم خود حمایت کردند. زیبایی فوتبال به هواداران آن است.

هرناندز بیان کرد: بعد از دریافت گل اول قصد حمله داشتیم و می خواستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما مهاجم های نفت به ویژه در ضد حمله خیلی خوب هستند. تعویض کردیم تا حداقل بازی مساوی شود اما در آخر دو پنالتی و خطایی که شد شیرازه تیم از هم پاشید.

وی در واکنش به این سوال که آیا باشگاه از او قولی گرفته است؟ گفت: من قولی به باشگاه نداده ام و کلا من و باشگاه قولی به هم نداده ایم و ما سعی می کنیم در هر بازی ببریم و حرفه ای هستیم./ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *