آخرین اخبار

در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است !

در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود.
اشتراک گذاری
02 آذر 1402
کد مطلب : 2260

Visits: 1

کیومرث هاشمی در همایش تجلیل از قهرمانان کشتی کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر حکمرانی عالمانه تأکید دارند، اما در برخی موارد ما نتوانستیم حکمرانی عالمانه داشته باشیم و به ورزش آسیب زده‌ایم. مثلاً در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: وظیفه ما در وزارت ورزش این است که کمک کنیم. اگر بخواهیم قهرمانان بیشتری داشته باشیم، چاره‌ای جز توسعه بیشتر کشتی در سطح کشور و به‌ویژه استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش نداریم. موضوع استعدادیابی و ارتقای مربیگری هم به‌صورت سیستماتیک باید در دستور کار فدراسیون قرار بگیرد. گرفتن میزبانی بین‌المللی برای کشور ما اهمیت زیادی دارد. دو ماه پیش مسابقات والیبال را در ارومیه برگزار کردیم و مردم دو هفته با این رشته زندگی کردند و این در موضوع جذب توریسم ورزشی اهمیت دارد. درباره کارهای پژوهشی هم باید از ظرفیت دانشگاهی‌ها استفاده کرد. در جمع قهرمانان کشتی علاوه بر خود دبیر که دانشگاهی است، همچنین نفرات تحصیلکرده زیادی داریم که باید از آنها بهره گرفت.

هاشمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی در المپیک پاریس تصریح کرد: من درد کشتی را می‌دانم و می‌فهمم و اگر در گذشته نسبت به کشتی کوتاهی شده است، باید جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *