آخرین اخبار

دریایی سکاندار هیأت تنیس مازندران شد

امیر دریایی با کسب ۱۷ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تنیس استان مازندران منصوب شد.
اشتراک گذاری
24 مهر 1402
کد مطلب : 1807

Visits: 0

 با حضور داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع تنیس، انتخابات این هیأت برگزار شد و در پایان، امیر دریایی با کسب ۱۷ رای از ۲۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیأت تنیس انتخاب شد و کولائیان دیگر کاندیدای حاضر نیز ۸ رای کسب کرد.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در انتخابات مجمع هیأت تنیس مازندران با اشاره به جایگاه ویژه ورزش قهرمانی مازندران گفت: ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو ثابت کردند که در ورزش قهرمانی پیشتاز هستیم و مازندرانی‌ها باز هم بر تارک ورزش کشور درخشیدند.

وی افزود: استان مازندران به تنهایی در مدال‌آوری بازی‌های آسیایی رتبه ۱۷ را کسب کرد و این افتخارات را مدیون مربیان سازنده، زحمت‌کشان هیأت‌های ورزشی و همکاران ورزش و جوانان شهرستان‌ها هستیم.

دلیری همچنین ضمن تشکر و قدردانی از هر دو کاندیدای انتخابات هیأت تنیس مازندران بیان داشت: شاهد انتخاباتی سالم و در فضای دوستانه بودیم و دریایی که انتخاب شدند باید پاسخگوی اعتماد اعضای مجمع باشند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کار گروهی و برنامه محوری را اصول مهم در توسعه هر رشته ورزشی دانست و گفت: باید از همه صاحب نظران تنیس برای بهبود جایگاه این ورزش استفاده شود و فرآیند استعدادیابی و ارتقاء دانش مربیان نیز در دستور کار باشد.

وی از رئیس فدراسیون تنیس و نماینده وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد: استان مازندران ویژه دیده شود چراکه استانی ویژه در ورزش کشور است و این توجه قطعا در مسیر توسعه ورزش ملی نیز اثرگذار خواهد بود.

رئیس فدراسیون تنیس نیز با تبریک به منتخب مجمع تنیس و تشکر از زحمات دکتر لطفیان رئیس اسبق تنیس مازندران گفت: ارتباط هیأت تنیس با اداره کل ورزش و جوانان باید بیش از پیش باشد و ما نیز در جهت حمایت از تنیس این استان آمادگی داریم که میزبانی مسابقات را به مازندران بدهیم.

 عزیزی با اشاره به استعداد رده‌های سنی این استان در ورزش تنیس افزود: تنیس مازندران در رده‌های سنی عملکرد خوبی دارد اما باید در بزرگسالان هم بهتر عمل کند و این مستلزم حضور در لیگ‌های کشور است.

وی فاصله تنیس ایران را با دنیا زیاد دانست و گفت: این فاصله اما با برنامه‌ریزی و تلاش قابل جبران است.

عزیزی در ادامه بیان کرد: موفقیت در ورزش قهرمانی موجب همگانی شدن رشته‌های ورزشی می‌شود و برای توسعه زیرساخت تنیس نیز باید بخش خصوصی وارد شود چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند مطالبات این حوزه را مرتفع کند.

امیر دریایی رئیس هیأت تنیس استان مازندران بعد کسب اعتماد اعضای مجمع از اتحاد تنیس مازندران خبر داد و گفت: از اعتماد اعضای مجمع سپاسگزارم و شک نکنید برنامه داریم اتحاد را در هیأت تنیس ایجاد کنیم.

دریایی افزود: تنیس یکی از رشته‌ها محبوب و پرطرفدار در استان مازندران است و برنامه‌های متعددی برای پیشرفت این رشته در استان مازندران داریم که در این مجمع نیز ارائه کردم.

وی بیان کرد: ارتباط نزدیک با فدراسیون و پشتیبانی از ورزشکاران و باشگاه‌داران و افزایش ورزشکاران سازمان یافته و افزایش فضای ورزشی تنیس در سطح شهرستان‌های استان مازندران از مهمترین اهداف ماست.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع از زحمات و تلاش‌های بهمن نیکخو در زمان سرپرستی هیأت تنیس مازندران تجلیل به عمل آمد.منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *