آخرین اخبار

شهید زاده ای که با روش دیکتاتورها ازمعاونت استانداری برکنار شد!

حضورمحترم حضرت آیت الله رئیسی سلام علیکم؛ یکی از استانداران مخصوص حضرتعالی که کارآمدی و مقبولیتی در آن استان ندارد، معاون سیاسی خویش که فرزند شهید است را به شیوه دیکتاتورها برکنار کرد.
اشتراک گذاری
01 آبان 1402
کد مطلب : 1868

Visits: 0

حضورمحترم حضرت آیت الله رئیسی سلام علیکم؛
یکی از استانداران مخصوص حضرتعالی که کارآمدی و مقبولیتی در آن استان ندارد، معاون سیاسی خویش که فرزند شهید است را به شیوه دیکتاتورها برکنار کرد.
به معاون برکنار شده انتقاداتی داشتم اما در بین سه چهار معاون مخالف گفتمان دولت در آن استانداری، مسئول بسط گفتمان دولت خدمتگزار در حوزه سیاست و اجتماع بود؛ البته فرد جایگزین هم انسان محترمی است اما متلاشی کردن روحیه یک شهید زاده کار جوانمردان نیست.

دیروز این معاون سابق استاندار که دانش آموخته دکتری علوم سیاسی است تلفن کرد و صحنه های غافلگیرانه استاندار را در آستانه ورود خود به جلسه کاری از قبل تعیین شده برای بنده شرح داد؛ شرمنده این شهید زاده شدم؛ این صحنه غافلگیری مغولی با صحنه عجیب و غریبی از حاج قاسم درصف نماز واجب جماعت در شهر بابل برایم تداعی شد.

فرزند شهید بواس، شاخه گلی در دست دارد؛ نماز گزاران را می کاود و از میان چهره های شبیه به هم وقتی به آن اسطوره نزدیک می شود آرام می گیرد؛ دستان نازنین کودکی اش که گلی در میان دارد را دراز می کند تا گل را به قهرمان ملی پیشکش کند؛ سردار که با دستانش سرگرم قنوت بارب جلیل است؛ یک دست را از گفت و گو با خدا برای کاراین شهید زاده ی کوچک از خدا قرض می گیرد تا دل این کوچکِ بزرگ نشکند و به روش امیرالمومنین علی علیه السلام که به آن فقیر در حین نماز بخشید با فرزند شهید گفت و گویی نمادین می کند.
رئیس جمهور انقلابی! به اینجا که رسیدم بغضم ترکید و پاره شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *