آخرین اخبار

ابعاد حادثه تروریستی کرمان در نشست کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تا کنون هیچ گروه تروریستی مسئولیت این حرکت تروریستی را برعهده نگرفته است گفت: قطعا انتقام شهدای گلزار شهدای کرمان را نیروهای امنیتی ما از تروریست‌ها خواهند گرفت.
اشتراک گذاری
14 دی 1402
کد مطلب : 2618

Visits: 0

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: به نمایندگی از خانه ملت حرکت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم و به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که در خبرها همه هموطنان اخبار را شنیدند به واسطه اتفاقی که در ساعت سه و انفجار اولین بمب صورت گرفت و پس از آن اتفاق بعدی رخ داد تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند که عدد آن را دقیقا رسانه ملی اعلام می‌کنند، به عددها در خصوص مصدومین و شهدا اعتماد کنید.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گروه تروریستی مسئولیت این حرکت تروریستی را برعهده نگرفته است، افزود: در تماسی که با مقامات امنیتی ذی‌ربط برقرار کردم تمامی نیروهای امنیتی حاضر در استان و همچنین در تهران تمام تلاش خود را مصروف این کرده اند که تمامی رد پاها و همه آن چیزی که به این حرکت تروریستی مربوط می‌شود را از نزدیک دنبال ‌کنند.
قطعا نیروهای امنیتی انتقام می گیرند
جلال‌زاده، تصریح کرد: قطعا نیروهای امنیتی انتقام شهدای گلزار شهدای کرمان را از تروریست‌هایی که با این حرکت کور خود خیال می‌کنند ذره‌ای تردید و شک در مسیر حق طلبی ملت ایران ایجاد کنند، خواهند گرفت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گفت‌وگوهایی که با همکاران خود در دستگاه‌های امنیتی داشته‌ام اعلام کردم که باید اکنون تلاش کنیم اولا حادثه را در کرمان کنترل و مدیریت کنیم تا احیانا از تکرار این حادثه در آن منطقه و یا مناطق دیگری که برای ما با اهمیت است جلوگیری کنیم.
حرکت‌های کور در اراده ملت ایران تاثیر نخواهد گذاشت.
وی با تاکید بر اینکه این حرکت را کور و از سر استیصال می‌دانم، گفت: آنها به جای اینکه در میدان نبرد با رزمندگان ما مبارزه کنند در یک حرکت تروریستی از زنان، مردان و کودکانی که آمده بودند تا از قهرمان ملی خود تقدیر کنند این انتقام را گرفتند. این حرکت‌های کور در اراده ملت ایران تاثیر نخواهد گذاشت.
جلال زاده با اشاره به اینکه درحال اعزام هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه هستیم و همکاران من در حال تنظیم این مسئله هستند، عنوان کرد: هفته آینده جلسه ویژه‌ای را برای بررسی و تجزیه و تحلیل این حادثه برگزار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *