آخرین اخبار

زمزمه بازگشت عباس زاده به نساجی - مردمگرا

دانلود
اشتراک گذاری
135 بازدید
کد مطلب : 1353

Visits: 0

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس‌زاده یکی از مهاجمان موفق فوتبال ایران در سالیان گذشته محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای که در طول سه فصل گذشته موفق شده در پیراهن تراکتور ۳۳ گل بزند و سابقه آقای گلی در لیگ یک با پیراهن نساجی را هم در کارنامه خود دارد.
عباس‌زاده در ابتدای فصل در فهرست مازاد قربان بردیف سرمربی اسبق تراکتورسازی قرار داشت اما ناکامی در جذب مهاجم هدف باعث شد تا این مهاجم باتجربه در جمع سرخ‌پوشان تبریزی باقی بماند و بعد از تغییر بردیف و حضور پاکو خمز، شرایط به سود محمد عباس‌زاده تغییری نکرد و خمز هم معتقد بود که رضا اسدی بهتر از محمد عباس‌زاده می‌تواند در خط حمله نکات موردنظر او را پیاده‌سازی کند.
عباس‌زاده در فصل جاری توانسته ۱۰ گل برای تراکتور بزند و دومین گلزن برتر فصل به شمار می‌رود. ۶ گل عباس‌زاده در دوره سرمربیگری بردیف به‌ثبت رسید و مهاجم ۳۳ ساله تراکتوری‌ها در دوره سرمربیگری پاکو خمز هم سابقه چهار بار گلزنی برای سرخ‌پوشان تبریزی را دارد اما در هفته‌های پایانی فصل گذشته تنش میان عباس‌زاده و خمز بالا گرفته و همین مسئله باعث شده تا مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که در کورس آقای گلی حضور داشت، فرصت کمی برای بازی در ترکیب تراکتوری‌ها به‌دست آورد.

حضور در نساجی شاید به زودی

مهاجم ۳۳ ساله تراکتور با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل و خداحافظی رسمی، به درخواست مدیران باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و اکنون بازیکن آزاد به شمار می آید.
عباس‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نساجی مازندران، راه‌آهن، پرسپولیس و سایپا تهران را در کارنامه خود دارد، در اوج بازار نقل‌وانتقالات تابستانی طرفدار زیادی دارد و بسیاری از هواداران نساجی خواستار بازگشت وی به قائمشهر هستند.

با این حال صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران در کنار سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری آبی پوشان اسبق لیگ برتر ایران در قامت سرمربی و مربیان این تیم با رشید مظاهری برای سنگربانی تیم قائمشهری قرارداد امضا کرد تا هوای شهر خسته این روزها آبی تر از هر زمان دیگری باشد.
مظاهری که با عقد قرارداد راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند.
از سویی دیگر درودگر در کنار مظاهری، در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده را به خدمت گرفته و قرارداد حسین زامهران را تمدید کرده است و همچنین با یک بازیکن دیگرش برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست یافت.
صابر حردانی که در یک ۱.۵ گذشته در نساجی مازندران عضویت داشته و عملکرد خوبی به‌عنوان وینگر و مدافع کناری در این تیم ارائه داده بود، دوباره با این باشگاه توافق کرد و قرارداد جدیدی به امضاء رساند.
حردانی که در دور رفت لیگ بیست و یکم ۱۲ بار به میدان رفت و قهرمانی جام حذفی را همراه با نساجی مازندران به دست آورد در فصل اخیر نیز ۲۴ بار در لیگ برتر برای سرخ‌پوشان قائم‌شهری به میدان رفت، قراردادش با این باشگاه را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

گالری پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *