آخرین اخبار

جذب سرمایه‌گذار اولویت اول شهرداری‌های مازندران باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: جذب سرمایه‌گذار برای رسیدن به درآمد پایدار باید اولویت اول شهرداری های استان باشد.
اشتراک گذاری
18 آذر 1402
منبع : ایرنا
کد مطلب : 2406

Visits: 0

 احمد توکلی روز جمعه در همایش شهرداران مازندران در بابلسر بیان داشت: جذب سرمایه گذار برای شهرداری ها آنقدر مهم است که باید کلاس های آموزشی برای آن برگزار کرد.

وی اظهار داشت: شهرداران باید به درجه ای از توانمندی و قدرت چانه زنی بالا برسند که در جذب و حفظ سرمایه گذار موفق عمل کنند.

وی با بیان این که، قانون یک ابزار مهم در شهرداری ها محسوب می شود، افزود: اگر شهرداری ها قانون را ملاک کارهای خود قرار دهند، موفق خواهند شد.

توکلی با بیان اینکه شهرداران باید دغدغه ی شهروندان را داشته باشند، گفت: جنس دولت سیزدهم مردمی بودن است و خدمت رسانی ما به مردم باید متفاوت تر از گذشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: شهرداری ها باید در استفاده از ظرفیت های فناوری های جدید استفاده ی مطلوبی به عمل آورند و کارهای سنتی دیگر جواب نخواهد داد.

وی اضافه کرد: اگر برای آینده ی شهر خود دغدغه داریم باید در حوزه فناوری و شهر هوشمند تحولی در توسعه شهری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه کشور انگلستان یکی از خشن ترین کشورهای دنیاست اما در ورزشگاههای آنها تماشاگران کوچک ترین تحرکی انجام نمی دهند؛ افزود: چرا که با استفاده از فناوری های جدید و هوش مصنوعی چهره ی تمامی تماشاگران اسکن شده و کوچک ترین حرکت ثبت و جریمه به دم در منزلشان ارسال می شود.

توکلی اظهار داشت: شهرداری ها نیروهای مازاد زیادی دارند و باید از این نیروها در امنیت شهری و حفظ تاسیسات استفاده ی لازم را ببرند.

این مقام مسوول تصریح کرد: تا چند ماه دیگر عید نوروز فرا خواهد رسید و شهرداران باید از همین الان برای حضور مسافران در شهرها آمادگی لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *