آخرین اخبار

گلایه فرماندار میاندورود از مدیرعامل آبفا مازندران/ روستاهای میاندورود در تنش آبی

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه بیش از ۸ ماه از تنش آبی می‌گذرد که دو حلقه چاه آب آشامیدنی در روستای زید و اسرم آماده اما هنوز وارد مدار نشده است، گفت: مدیرعامل آبفا مازندران توجهی به مشکلات کم‌آبی شهرستان ندارد و ما نسبت به این موضوع گلایه‌مندیم.
اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 1063

Visits: 0

علی طالبی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با تلاش مدیران و مسؤولان شهری و شهرستانی ۷۴ درصد بودجه سال گذشته تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان میاندورود با اشاره به تنش آبی در این شهرستان افزود: بیش از ۸ ماه از تنش آبی می‌گذرد که دو حلقه چاه آب آشامیدنی در روستای زید و اسرم آماده است اما مدیرعامل آبفا مازندران توجهی به شهرستان ندارد و ما نسبت به این موضوع گلایه‌مندیم.

طالبی با بیان اینکه دو حلقه چاه حفر شده در شهرستان هنوز وارد مدار نشده است، ادامه داد: مردم باید حلاوت تامین آب آشامیدنی را بچشند؛ مردم شهرستان در زمینه آب آشامیدنی مشکل دارند و تقاضا داریم نمایندگان به این موضوع ورود پیدا کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان میاندورود با بیان اینکه میاندورود بین دو رودخانه قرار دارد و نباید دچار مشکل کم‌آبی شود، بیان کرد: از نمایندگان مردم میاندورود در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم از ردیف‌های ملی برای برطرف کردن مشکل کم‌آبی شهرستان استفاده کنند.

طالبی با اشاره به وجود تنش آبی شدید در اراضی کشاورزی میاندورود گفت: به علت کم‌آبی کشاورزان میاندورودی درحال زیان دادن هستند و باید با وام‌های کم‌بهره کشاورزان را حمایت کنیم تا این بحران کم آبی را پشت‌سر بگذاریم.

وی گفت: با پیگیری ویژه استاندار مازندران بحث سوخت کشاورزان در جلسه شورای تامین استان مازندران برطرف شد و کشاورزان در این زمینه نباید مشکلی داشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *