آخرین اخبار

کشاورزان مازندرانی بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.

رئیس صندوق بیمه کشاورزی بانک کشاورزی مازندران گفت: انجام بیمه محصولات کشاورزی برای ایجاد امنیت و ثبات درآمد بهره‌برداران بخش کشاورزی ضرورت دارد.
اشتراک گذاری
20 آبان 1402
منبع : صدا وسیما
کد مطلب : 2052

Visits: 0

رئیس صندوق بیمه کشاورزی بانک کشاورزی مازندران گفت: در راستای افزایش سطح بیمه محصولات کشاورزی و لزوم ترویج و فرهنگ سازی بیشتر بیمه، تسریع در روند پرداخت غرامت صندوق بیمه به کشاورزان در زمان وقوع حوادث قهری و جبران خسارات وارده در کمترین زمان ممکن، اصلی‌ترین عامل جهت توسعه پوشش بیمه محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی سرمازدگی و یخبندان، خشکسالی و طوفان به عنوان مهم‌ترین عوامل خسارت‌زای محصولات کشاورزی از کلیه کشاورزان درخواست کرد نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی خود در مقابل حوادث غیر مترقبه اقدام کنند. تا کشاورزان بتوانند با بیمه محصول خود از مزایای آن در مواقع بروز خسارت برخوردار شوند.

پورکیا یکی از اثرات بیمه صندوق بیمه کشاورزی را تضمین امنیت و کاهش خطر پذیری فعالیت‌های کشاورزی دانست و گفت: تولید کنندگان در خط مقدم کشاورزی هستند، کارگزاران و ارزیابان بیمه کشاورزی به طور یقین متناسب با واقعیت اقتصادی کشاورزی هر منطقه در جهت پرداخت غرامت به درستی در حمایت کشاورزان ورود پیدا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *