آخرین اخبار

کرواسی، چشم انتظار نامداران کشتی مازندران

مازندران این‌بار در آوردگاه مسابقات کشتی رنکینگ ۲۰۲۴ کرواسی هفت نماینده دارد تا یک‌بار دیگر تسلط این استان به عنوان شاگرد اول کلاس کشتی آزاد ایران برهمگان اثبات شود.
اشتراک گذاری
13 دی 1402
منبع : ایرنا
کد مطلب : 2602

Visits: 0

پس از پشت‌سر گذاشته شدن فرآیند گزینش تیم ملی کشتی آزاد، تکلیف ترکیب نهایی این تیم برای حضور در مسابقات رنکینگ کرواسی روشن شد و رحمان عموزاد، عباس ابراهیم‌زاده، حسین ابوذری، محمد نخودی، عبدالله شیخ ‌اعظمی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع نمایندگان مازندران در این دوره از رقابت ها خواهند بود.

همچنین اتحادیه جهانی کشتی با تایید فهرست ورودی آزادکاران حاضر در مسابقات رنکینگ کرواسی، اعلام کرد که قرار است ۱۱ آزادکار ایران عازم این مسابقات شوند که هفت نفر مازندرانی هستند.

از میان چهره‌های مطرح کشتی جهان، گیلمان آمریکایی در وزن ۵۷ کیلوگرم به میدان می‌رود، اردنبات مغولستانی در وزن ۶۱ کیلوگرم حضور دارد و توانیان ارمنستانی بولکوادزه گرجستانی، ریورا و توپراک از کشور تُرکیه از دیگر مدعیان هستند.

اما در حساس‌ترین اوزان این رقابت‌ها در ۲ وزن المپیکی ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، باروز چهره مطرح کشتی جهان از آمریکا در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان می‌رود و مصاف احتمالی او با امامی از رقابت‌های جذاب این مسابقات خواهد بود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا نیزبه میدان می‌رود و مصاف احتمالی او با قاسمپور یا آذرپیرا نیز از رقابت‌های حساس این مسابقات خواهد بود. قاسمپور در جام جهانی آمریکا در اولین حضور خود در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل اسنایدر با نتیجه ۵ بر صفر تن به شکست داد.

همچنین در ۸۶ کیلوگرم و در غیاب حسن یزدانی، هادی وفایی پور به میدان می‌رود که والنسیا از آمریکا در این وزن به میدان خواهد رفت.

کرواسی، چشم انتظار نامداران کشتی مازندران

ترکیب تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های رنکینگ زاگرب کرواسی به شرح زیر است:
وزن ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) – عباس ابراهیم‌زاده (مازندران)
وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) – حسین ابوذری (مازندران)
وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) – عبدالله شیخ‌اعظمی (مازندران)
وزن ۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور (همدان)
وزن ۹۷ کیلوگرم: کامران قاسمپور (مازندران) – امیرعلی آذرپیرا (تهران)
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) – امیررضا معصومی (گیلان)

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی از ۲۰ تا ۲۴ دی ماه در اوزان المپیکی و غیرالمپیکی در کرواسی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *