آخرین اخبار

کاهش قیمت خرید تضمینی گندم برخلاف قانون است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت در زمینه اعلام نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم بر خلاف قانون عمل کرده زیرا بر اساس صورت جلسه موجود از نشست شورای قیمت گذاری نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی به تصویب رسیده است.
اشتراک گذاری
28 دی 1402
منبع : خانه ملت
کد مطلب : 2670

Visits: 0

منصورعلی زارعی عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اعلام نرخ خرید تضمینی گندم، گفت: دولت در زمینه اعلام نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم بر خلاف قانون عمل کرده زیرا بر اساس صورت جلسه موجود از نشست شورای قیمت گذاری نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی به تصویب رسیده است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس هزینه کارشناسی و بررسی‌های به عمل آمده نرخ خرید تضمینی گندم ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد ادامه داد: مشخص نیست دولت به چه دلیلی نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را اعلام کرده، آیا هزینه کارشناسی تولید گندم کاهش پیدا است؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارشناسان طی یک ماه بررسی هزینه‌های تولید به نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم رسیدند، عنوان کرد: نرخ گندم از سوی شورای قیمت گذاری محصولات اساسی پس از نشست با حضور نمایندگان دولت و وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد و در آن نشست مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: مگر دولت چه اقدامی در راستای کاهش هزینه تولید گندم انجام داده که نرخ خرید تضمینی آن را کاهش داده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *