آخرین اخبار

کارت قرمز استاندار مازندران به سه مدیر دستگاه‌های اجرایی آمل

استاندار مازندران گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در هجدهمین سفر شهرستانی به آمل، پنج اداره دولتی این شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه اقتصادی عملکرد موفقی داشتند اما سه اداره دولتی عملکردی ضعیف دارند که نیازمند تغییر مدیران در این مجموعه ها است.
اشتراک گذاری
06 دی 1402
کد مطلب : 2557

Visits: 0

سید محمود حسینی‌پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مازندران در آمل بیان داشت: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی بررسی عملکرد مدیران است که در سفر هجدهم این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه اداری در آمل عملکرد بسیار موفق داشتند، ادامه داد: اما سه اداره عملکرد ضعیف داشتند و تصمیم بر تغییر این مدیران است.

استاندار مازندران اظهار داشت: اگر کشوری توانست به پیشرفت‌های خیره کننده برسد فقط با کار و تلاش زیاد زمینه این توسعه فراهم شد.

حسینی پور با ذکر این مطلب که یکی از منویات مهم رهبر معظم انقلاب کار و تلاش ۲۴ ساعته است، افزود: بر اساس همین راهبرد مهم همه ما باید کار و تلاش برای مردم، توسعه کشور را اولویت کار خود قرار دهیم.

استاندارمازندران اظهار داشت: کارهایی انجام نداده زیادی وجود دارد که باید با تلاش مضاعف آنها را جبران کنیم و مردم شهد شیرین خدمت رسانی را احساس کنند.

کارت قرمز استاندار مازندران به سه مدیر دستگاه‌های اجرایی آمل

استاندارمازندران ادامه داد: دشمن امروز در صدد است تا با وارونه جلوه دادن عملکردهای مثبت دولت، مردم را ناامید کند، اما ایران در مسیر حق قرار دارد و خدمت رسانی با قوت ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر ما است که باید خدمت به مردم، قدر شناس این نعمت باشیم.

حسینی‌پور، آمل را از جمله شهرهای تاثیرگذار در تاریخ ایران معرفی کرد و بیان داشت: در طول تاریخ علما و بزرگان این شهر از جمله سرآمدان در جهان بودند.

وی ادامه داد: انتظار آن است با توجه به ظرفیت صنعتی این شهر، آمل در مسیر بهره مندی از هوشمندسازی و دانش بنیان حرکت کند.

این مقام مسوول تصریح کرد: اگر از ظرفیت‌های هوش مصنوعی و دانش بنیان استفاده نشود برای چند سال دیگر در رقابت‌های سخت تولید و صادرات حرفی برای گفتن نخواهیم داشت و از رقابت عقب می‌مانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *