آخرین اخبار

چهار تیم مازندرانی مرحله سوم جام حذفی حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و حریفان چهار تیم مازندرانی حاضر در این مرحله از رقابت‌ها معرفی شدند که طبق قرعه ۲ تیم مازندرانی باید به مصاف هم بروند و ۲ تیم دیگر نیز مهمان تیم‌هایی از قشم و کرمان می‌شوند.
اشتراک گذاری
21 آذر 1402
کد مطلب : 2442

Visits: 0

عصر یکشنبه با برگزاری وبیناری مراسم قرعه‌کشی این مرحله در سالن روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور حریفان خود را شناختند.

امسال در این مرحله از مسابقات چهار تیم مازندرانی شهدای بابلسر، شهدای ساری، نیکاپارس چالوس و دریای کاسپین بابل حضور دارند که طبق قرعه شهدای بابلسر و دریای کاسپین بابل باید خارج از استان به مصاف حریفان بروند و شهدای ساری و نیکاپارس چالوس که طبق قرعه حریف یکدیگر در این مرحله از رقابت‌ها شدند، در ساری به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال شهدای بابلسر که با پیروزی ۲ – ۱ مقابل تیم کویرمقوا تهران در مرحله دوم جام حذفی، مجوز حضور در مرحله سوم یا یک‌شانزدهم نهایی را کسب کرد، باید برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی در جزیره قشم به مصاف تیم دسته دومی فوتبال شناورسازی قشم برود.

تنها نماینده مازندران در لیگ آزادگان یعنی دریای کاسپین بابل هم در مرحله سوم جام حذفی حریف مس کرمان شد که بر اساس قرعه باید در زمین حریف به میدان برود و برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی بجنگد.

۲ نماینده دیگر مازندران در این مرحله از مسابقات، یعنی تیم‌های شهدای ساری و نیکاپارس چالوس نیز صعود بی‌دردسری به این مرحله داشتند، باید در ساری به مصاف هم بروند تا شهرآورد فوتبالی مازندران در مرحله سوم جام حذفی را برگزار کنند.

تیم شهدای ساری به دلیل حضور نیافتن مهمانش سنگ آهن بافق یزد صعود راحتی به مرحله سوم جام حذفی داشت و نیکاپارس چالوس هم با قرعه استراحت جواز حضور در مرحله سوم را به دست آورد.

با توجه به تقابل شهدای ساری و نیکاپارس چالوس در این مرحله از مسابقات و اضافه شدن تیم‌های لیگ برتری به مسابقات در مرحله چهارم رقابت‌ها، فوتبال مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور قطعا ۲ نماینده خواهد داشت.

مسابقات مرحله سوم جام جذفی فوتبال کشور هفتم و هشتم دی برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *