آخرین اخبار

پسماند در مازندران در حال نابودی طبیعت است

پسماند در مازندران در حال نابودی طبیعت است. فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ باید نهادینه شود. تهیه شمش آهن از ضایعات در حوزه انتخابیه طرحی دارای توجیه اقتصادی و اشتغال زا خواهد بود.
اشتراک گذاری
20 فروردین 1403
کد مطلب : 2852

Visits: 1

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بی مقدمه دکتر مصطفی معلمی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ درخصوص توسعه اقتصاد و تولید در استان مازندران اظهار داشت: مشارکت مردم در مقوله تولید از دو مسیر قابل تحقق است. تشکیل تعاونی های تولید و تشکیل بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی.
از سوی دیگر پرهیز از واکنش به نوسانات نرخ ارز و بی توجهی به صعود و نزول قیمت طلا و سکه باید در رفتارهای اقتصادی مردم نهادینه شود.
اصول قانون اساسی در مورد جلوگیری از تبدیل شدن دولت به کارفرمای بزرگ و مطلق باید تحقق عملی یابد.
دولت باید خود را به معنای واقعی کوچک کند. عملکرد مالی شرکت های دولتی واقعا نظارت پذیر باشد. حساب سازی‌ها باید خاتمه یابد.

برنج و مرکبات مازندران نیاز به حمایت دولت و مجلس دارد. مقررات دست و پاگیر در امر صادرات و نیز تغییر غیر قابل پیش بینی رویه های تامین ارز باید کنار گذاشته شود.

روش های نوین آبیاری باید جدی گرفته شود. پسماند در مازندران در حال نابودی طبیعت است. فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ باید نهادینه شود. تهیه شمش آهن از ضایعات در حوزه انتخابیه طرحی دارای توجیه اقتصادی و اشتغال زا خواهد بود.

صنایع آب بر به جای آن که در مناطق حاشیه کویر احداث شوند می بایست در کنار دریای مازندران استقرار یابد.

سازمان محیط زیست به بهانه دفاع از محیط زیست تقریبا مانع هرگونه توسعه صنعت در این استان شده است. تا کی باید ما شاهد دفاع غلط این سازمان از محیط زیست باشیم.
آنجا که منابع طبیعی و محیط زیست به صورت سازمان یافته تخریب و آلوده می شود خبری از حضور سازمان های مربوطه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *