آخرین اخبار

پایش مصرف گاز ادارات مازندران/با پرمصرف‌ها برخورد می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پایش مصرف گاز ادارات تا پایان سال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، با اماکن اداری پرمصرف برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
11 آذر 1402
کد مطلب : 2365

Visits: 0

قاسم علی مایلی رستمی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده و با بازرسی‌های سرزده، مصرف گاز ادارات و شرکت‌ها پایش می‌شود.

وی افزود: ضروری است با رعایت دمای رفاه در وقت اداری و خاموش کردن وسائل گرمایشی در مصرف گاز صرفه جویی شود.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: همزمان با سرد شدن هوا پایش و بررسی دمای اتاق‌ ادارات توسط کارشناسان شرکت گاز انجام و تذکرات لازم داده می‌شود.

مایلی رستمی با بیان اینکه دمای استاندارد ادارات ۱۸ درجه سانتیگراد است، بر رعایت دمای متعادل تاکید کرد و گفت: لازم است در روز‌های تعطیل موتورخانه‌ ادارات خاموش باشد.

وی افزود: همچنین لازم است با استفاده از تجهیزات رده A و B و با تنظیم موتورخانه مانع افزایش مصرف گاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به لزوم کنترل مصرف گاز در ساعات کاری در ادارات، تاکید کرد: ادارات موظف هستند یک ساعت پیش از شروع به کار ادارات، سیستم گرمایشی را روشن و یک ساعت پیش از پایان ساعت کاری هم سیستم گرمایشی را خاموش کنند.

مایلی رستمی تامین گاز در ایام سرد سال را برای بخش خانگی از اولویت‌های شرکت گاز عنوان کرد و افزود: با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، پایداری مصرف گاز دنبال می‌شود.

وی گفت: طرح پایش مصرف گاز ادارات تا پایان امسال ادامه دارد و اگر مشاهده شود پس از ساعت کاری ادارات سیستم گرمایشی فعال است، در مرحله اول به آن اداره تذکر کتبی داده می‌شود و در صورت تکرار گاز اداره قطع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *