آخرین اخبار

وقتی فرماندار دریابانان را به صف کرد

بابلی ها با تشکیل یک جلسه اضطراری در دفتر فرماندار و شناسایی دلایل شکست پی در پی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندارن در لیگ دسته اول برای گره گشایی از مشکلات پیش روی این تیم ناکام با استفاده از تمام ظرفیت موجود تاکید کردند.
اشتراک گذاری
17 اسفند 1402
منبع : ایرنا
کد مطلب : 2721

Visits: 0

تیم فوتبال دسته اولی دریای کاسپین بابل که در فصل جاری بسیار ضعیف و کم فروغ ظاهر شد بعد از ۲۲ بازی توانست فقط ۱۴ امتیاز کسب کند و در قعر جدول در رتبه ۱۷ قرار بگیرد.

نگرانی های هفته های اخیر که از سوی هواداران این تیم محبوب مطرح شد مسوولان ارشد شهرستان را به این باور رساند که برای جلوگیری از سقوط این تیم به دسته های پایین تر تا دیر نشده کمک های لازم انجام شود.

جلسه اظطراری بررسی مشکلات تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان به همراه فرماندار و مالک تیم دریا به همراه تنی چند از مدیران شهرستانی در دفتر فرماندار تشکیل شد برای نجات تیم دریا باز خطر سقوط به رده های پایین تر تصمیم های لازم اتخاذ شد.

مدیران ارشد در این جلسه بعد از شنیدن مشکلات پیش روی این تیم فوتبال برای خروج از بحران قولهای امید بخشی دادند و از همه بابلی ها که در فوتبال دستی بر آتش دارند خواستند که در این مقطع هر چه در توان دارند برای نجات دریای بابل به میدان بیاورند.

وقتی فرماندار دریابانان را به صف کرد

تامین زمین تمرین برای تیم فوتبال دریا، استقرار عوامل نیروی انتظامی و اورژانس در سر تمرین، بدهی های معوق بازیکنان سابق این تیم فوتبال که شکایت به فدراسیون رفته و احتمال جریمه های سنگین در انتظار تیم فوتبال دریای کاسپین بابل است، حل مشکل فنی تیم با استفاده از بزرگان فوتبال مازندارن، درخواست از استاندار مازندارن جهت هماهنگی با یکی از بانک های عامل استان برای دریافت تسهیلات و در نهایت حضور قوی تر شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل برای حمایت از این تیم فوتبال از جمله تصمیماتی بود که برای خروج از بحران دریا در این جلسه اضطراری اتخاذ شد.

دوستداران فوتبال بابل که از نتایج دریای کاسپین بابل رضایت ندارند در روزهای گذشته خواستار تحول و سیر صعودی دریای کاسپین بابل در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند.

این هواداران که به خاطر بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل در شهرستان سیمرغ به تشویق و حمایت تیم مورد علاقه خود می پرداختند خواستار کسب نتایج مطلوب تر از سوی دریای کاسپین بابل شدند.

وضعیت دریای کاسپین بابل به جایی رسیده که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و در هفته های گذشته که این تیم در رتبه پایین جدول به عنوان آخرین تیم قعرنشین بود مورد تمسخر برخی از کاربران شد که با تهیه فیلم های کمدی این تیم را مورد انتقاد قرار دادند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری سه سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی و در نهایت مهران برزگر را به عنوان سکان دار تیم معرفی کرد. مهران برزگر مربی دریای کاسپین که پیش از این سابقه مربیگری در تیم های مختلف از جمله ملوان و خونه به خونه مازندران را در کارنامه خود دارد در کنار مربیان بزرگی همچون نکونام و اسکوچیچ هم سابقه همکاری داشته است این روزها خبر برکناری وی هم در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

وقتی فرماندار دریابانان را به صف کرد

شهروندان نگران سقوط تیم

در این پیوند سرپرست فرمانداری بابل گفت: در حال حاضر بسیاری از شهروندان علاقمند به فوتبال نگران این تیم فوتبال هستند که به دسته پایین تر سقوط کند.

علی پیر فلک اظهار داشت: دغدغه شهروندان بابلی قابل درک است چون اگر این تیم به دسته پایین تر سقوط کند برگشت آن بسیار سخت خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که بابلی ها از نماینده فوتبال خود در لیگ دسته اول که در ادوار مختلف با نام های گوناگون در فوتبال کشور حضور داشت خاطره خوبی دارند، ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا دوباره شور و نشاط و بالندگی را با درخشش تیم فوتبال دریای کاسپین بابل برای جوانان خود به ارمغان بیاوریم.

سرپرست فرمانداری بابل ادامه داد: در شرایط فعلی اولویت شهرستان آن است تا از سقوط این تیم با ارائه کمک های لازم جلوگیری شود و برای فصل بعد در یک فرصت بهتر در جهت حضور قوی تر تیم در لیگ تلاش کنیم.

پیر فلک با ذکر این نکته که دولت نمی تواند به تیم داری بپرزدازد و این کار مختص بخش خصوی است، ادامه داد: اما این خواسته جوانان که نیازهای اولیه تیم و مشکلات پیش روی دریای بابل شناسایی و با استفاده از ظرفیت استانی و شهرستانی در مسیر گره گشایی قرار گیرد به حق است.

وقتی فرماندار دریابانان را به صف کرد

کمک به سرمایه گذار

سرپرست فرمانداری بابل بیان داشت: سرمایه گذار تیم فوتبال دریای کاسپین بابل تا کنون در حد توان خود برای این تیم سرمایه گذاری کرده است و در شرایط فعلی این سرمایه گذار باید حمایت شود.

وی اظهار داشت: با یک تقسیم کار درست از همه ظرفیت های موجود شهرستان به خصوص بزرگان فوتبال بابل برای نجات این تیم باید بهره مند شد.

پیر فلک با ذکر این مطلب که تامین زمین تمرین برای تیم فوتبال دریا، استقرار عوامل نیروی انتظامی و اورژانس در سر تمرین، بدهی های معوق بازیکنان سابق این تیم فوتبال که شکایت به فدراسیون رفته و احتمال جریمه های سنگین در انتظار تیم فوتبال دریای کاسپین بابل است، حل مشکل فنی تیم با استفاده از بزرگان فوتبال مازندارن، درخواست از استاندار مازندارن جهت هماهنگی با یکی از بانک های عامل استان برای دریافت تسهیلات و در نهایت حضور قوی تر شهرداری و شورای اسلامی بابل برای حمایت از این تیم مجموع تصمیماتی بود که برای خروج از بحران دریا در این جلسه اضطراری اتخاذ شد، خاطرنشان کرد: هوادارن این تیم محبوب بدانند برای حفظ دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: برای حمایت بهتر از این تیم فوتبال در صدد هماهنگی با شهرداری و شورای شهر بابل هستیم تا چند تابلوی تبلیغاتی سطح شهر را برای کسب درآمد به این تیم اختصاص دهند.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها شاهد قعر نشینی دریای کاسپین بابل تیم شهرشان در لیگ دسته اول کشور هستند.

و این تیم با ۲۲ بازی و کسب ۱۴ امتیاز یک پله بالاتر از داماش گیلان در رتبه ۱۷ جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *