آخرین اخبار

ورود سامانه بارشی از امشب به مازندران

هوای مازندران از امشب بارانی همراه با کاهش دما و در ارتفاعات برفی پیش بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
01 بهمن 1402
کد مطلب : 2679

Visits: 0

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه آسمان استان امروز یکشنبه صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می شود، گفت: اواخر شب با نفوذ و شکل‌گیری جریانات مرطوب و سرد شمالی از سمت غرب استان انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش‌ پراکنده باشیم‌.

غلامپور افزود: هوای استان دوشنبه با استقرار سامانه بارشی در نیمه غربی استان، ابری همراه با بارندگی و کاهش محسوس دما و وزش باد و در ارتفاعات هم همراه با بارش باران و برف و مه خواهد بود.

او ادامه داد: در نیمه شرقی استان نیز آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش محسوس دما و بارش پراکنده و وزش باد می باشد.

بگفته کارشناس هواشناسی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر تداوم هوای سرد، ابرناکی و بارندگی را در سطح استان داریم که همراه با وزش باد نسبتا شدید است.

غلامپور با عنوان اینکه این بارش در ارتفاعات بصورت برف خواهد بود، افزود: شدت بارش طی این مدت در نیمه غربی استان بیشتر است.

او به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند، توصیه کرد؛ تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کارشناس هواشناسی گفت: پنجشنبه از میزان ناپایداری کاسته می شود اما احتمال بارش پراکنده در غرب استان هم دور از انتظار نیست.

غلامپور افزود: دریا امروز موج کوتاه دارد اما از فردا تا چهارشنبه مواج می باشد و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *