آخرین اخبار

مهمترین موضوع بحث زنجیره ارزش از تولید به مصرف است

Visits: 0  جلسه کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر کشاورزی: زنجیره از تولید به مصرف منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس در جلسه کمیسیون کشاورزی که دوشنبه ۲۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر کشاورزی برگزار شد با تشکر از وزیر درخصوص تثبیت قیمت گندم بیان داشت: […]

اشتراک گذاری
26 مهر 1402
کد مطلب : 1819

Visits: 0

 

جلسه کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر کشاورزی:
زنجیره از تولید به مصرف

منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس در جلسه کمیسیون کشاورزی که دوشنبه ۲۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر کشاورزی برگزار شد با تشکر از وزیر درخصوص تثبیت قیمت گندم بیان داشت: با این قانونی که درخصوص قیمت گندم تصویب شد و اجرا شود باعث خوشحال کشاورزان خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی ادامه داد: مهمترین موضوع بحث زنجیره ارزش از تولید به مصرف است.
نماینده مردم ساری افزود:‌ باید افزایش بهره وری را بالا ببریم چرا که هزینه تولید را کاهش می دهد و ما از طریق مکانیزاسیون می توانیم این ضریب بهره وری را افزایش دهیم.
زارعی با اشاره سیاست گذاری در بحث طیور بیان داشت:‌ زمانی ما انقدر مرغ داشتیم که از مردم میخواستیم یخچال هایشان را از مرغ پر کنند، زمانی هم جوجه ها را زیر خاک می کردیم!
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس افزود:‌ مرغ را از تولید کننده ۵۱ تومان میخرند ولی قیمت مصوب شما ۵۲ تومان است و از طرفی هزینه تولید برای مرغداران ۵۸ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *