آخرین اخبار

معاون استاندار مازندران : زائران تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: زائران مازندرانی موقتا و تا اطلاع ثانوی از تردد به کشور عراق به صورت سفر هوایی و زمینی خودداری کنند.
اشتراک گذاری
08 شهریور 1401
کد مطلب : 624

Visits: 0

روح الله سلگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به نا آرامی های عراق و مقررات منع آمد و شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به مکاتبه وزارت کشور با استانداری های سراسر کشور در زمان حاضر و تا اطلاع بعدی زائران اربعین حسینی امکان تردد در مرزهای مشترک ایران و عراق برای شرکت در اربعین حسینی را نخواهند داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: نام نویسی از زائران اربعین حسینی منعی ندارد اما اعزام زائران به صورت کاروانی یا انفرادی به کشور عراق به صورت سفر هوایی و زمینی اکنون ممنوع است.
سلگی تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران درحال مدیریت ماجراست و انشاءالله عزیزان زائر مازندرانی به سلامت به کشور برخواهند گشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران استان در عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هم استانی های  عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از این سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواسته بود تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامرا خودداری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *