آخرین اخبار

مدیران حاضر در همایش هنجارشکنانه آمل به هیات تخلفات اداری معرفی شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که، مدیران حاضر در همایش هنجار شکنانه آمل به هیات تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند، گفت: تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت.
اشتراک گذاری
04 آبان 1402
منبع : ایرنا
کد مطلب : 1889

Visits: 0

از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرهاد غلامی روز پنجشنبه افزود: صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های والای انقلاب و پایبندی به اصول جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا، همواره در تمام امور توسط جامعه متعهد پزشکی و درمانی به عنوان یک اصل مورد توجه قرار دارد.

وی اشاره به هنجارشکنی در جلسه نظام پزشکی آمل گفت: اکثریت جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان انسان های مقید و متعهدی هستند و تعداد کمی در بین آنان وجود دارند که هنجارشکنی داشته اند و با وجود آنکه برنامه مذکور توسط یک تشکل صنفی بوده، ضمن پوزش از این اتفاق ضمن تشکر از دغدغه انقلابی و دلسوزی مردم شریف استان به اطلاع می رساند دانشگاه علوم پزشکی مازندران برخورد با متخلفان و قانون شکنان را مورد پیگیری قرار داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن محکوم کردن این قانون شکنی و تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در تمام اجتماعات مرتبط با جامعه پزشکی گفت: مدیران و کارکنان مرتبط که در جلسه حضور داشتند جهت هر گونه اقدام قانونی لازم به هیات تخلفات انتظامی و هیات تخلفات اداری معرفی شده اند که نتیجه بررسی و رسیدگی به این موضوع متعاقبا به اطلاع مردم شریفمان رسانده خواهد شد.

مدیران حاضر در همایش هنجارشکنانه آمل به هیات تخلفات اداری معرفی شدند

غلامی با بیان اینکه، تشکل های صنفی باید دقت بیشتری داشته باشند تا اندک افراد قانون شکن، شان وجودی آن تشکل ها را با رفتارهایشان زیر سوال نبرند، افزود : تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف و قانون شکن، در دستور کار سازمان نظام پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل با اقدام هنجارشکنانه یکی از پزشکان حاضر در این مراسم با حاشیه هایی همراه شد.

‌در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که به مناسبت “روز پزشک” در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران محلی مربوطه برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر اقدام به انجام رفتار ناپسند و دور از شئونات اسلامی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *