آخرین اخبار

لزوم همراهی دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی برای کنترل قیمت مرغ

معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای کنترل قیمت مرغ به همراهی و همکاری عوامل و نهاد‌های قضایی، نظامی و انتظامی نیازمند هستیم.
اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 1060

Visits: 0

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در جلسه فوق العاده قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی استان گفت: مقرر شد جلسات قرارگاه امنیت غذایی تا رسیدن بازار به تعادل به طور منظم برگزار شود.

او با بیان اینکه پشتیبانی امور دام مرغ زنده خریداری کند تا تامین گوشت مرغ داشته باش. افزود: قیمت مرغ زنده در کشتارگاه و گوشت مرغ آماده به طبخ را باید مدیریت کنیم و جدیت زیادی در برخورد با افزایش قیمت داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: باید همراهی استانی برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ داشته باشیم و به تنهایی نمی‌توان با متخلفان برخورد کرد و نیازمند همراهی و همکاری سایر عوامل و نهاد‌های قضایی، نظامی و انتظامی هستیم.

جعفری گفت: قیمت مرغ نباید از ۷۳ هزار تومان فراتر رود و بیشتر از این قیمت پرونده تعزیرات حکومتی تشکیل خواهد شد.

او افزود: مازندران علاوه بر نیاز مصرف مرغ داخل استان، مرغ استان تهران را هم تامین می‌کند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات پایان هفته، تامین گوشت مرغ در استان بویژه غرب استان را می‌طلبد./باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *