آخرین اخبار

قاضی قلابی در ساری دستگیر شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش و رصد اطلاعاتی مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران، فردی که با جعل عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد، دستگیر و روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
27 تیر 1402
کد مطلب : 1454

Visits: 0

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،حجت الاسلام محمدصادق اکبری از دستگیری فردی با عنوان قاضی قلابی خبر داد و اظهار کرد: متهم خود را به عنوان قاضی معرفی کرده و ضمن فریب مردم و وعده هایی مانند حل و فصل پرونده ها و تاثیرگذاری در تصمیم مقام قضایی و همچنین استخدام فرزندان آنان در دادگستری، از مراجعین به دادگستری قبل از ورود به اماکن قضایی اخاذی می کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

 اکبری تاکید کرد: مردم شریف استان می توانند در صورت وجود هرگونه شکایت در این خصوص، به حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران در خاتمه به اشخاصی که قصد سوء استفاده و کلاهبرداری از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان را داشته باشند هشدار داد که نظارت کامل توسط نهادهای نظارتی صورت گرفته و در صورت شناسایی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *