آخرین اخبار

فوق ستاره مازندرانی به لیگ بلژیک رفت

اللهیار صیادمنش روز گذشته برای نخستین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
12 بهمن 1402
کد مطلب : 2701

Visits: 0

اللهیار صیادمنش ستاره جوان مازندرانی به تیم وسترلو بلژیک پیوست. اللهیار صیادمنش روز گذشته برای نخستین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرده است.

کار انتقال اللهیار صیادمنش به تیم وسترلو نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن توسط باشگاه بلژیکی باقی مانده است. این بازیکن روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را نیز برگزار کرد.

وسترلو در آستانه اعلام رسمی جذب اللهیار صیادمنش است. وینگر ۲۲ ساله ایرانی تا پایان این فصل به صورت قرضی از هال سیتی به تیم اضافه شده است. صیادمنش روز دوشنبه برای اولین بار با تیم جدیدش تمرین کرد. سرمربی وسترلو، ریک دی میل نیز به آخرین خرید خود واکنش نشان داد.

این بازیکن ایرانی در این فصل و در هال سیتی فقط اجازه داشت ۶ بازی در چمپیونشیپ انجام دهد. در تابستان ۲۰۲۲ چهار و نیم میلیون یورو برای او به فنرباغچه ترکیه پرداخت شده بود.

به گزارش فارس؛ الهیار صیادمنش بعد از درخشش در لیگ برتر فوتبال ایران و تیم استقلال انتظارات را بالا برد و همه انتظار حضور این بازیکن در لیگ‌های معتبر اروپایی را داشتند اما او بعد چند فصل حضور در هال سیتی انگلیس حالا بلژیک را انتخاب کرد تا باعث تعجب فوتبالی‌ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *