آخرین اخبار

عدم وجود ناظر قوی، حلقه مفقوده فرجام زباله سوز ساری بخاطر اهمیت جان مردم ساری و حومه؛ به هیچ وجه اجازه تاسیس زباله سوز را بدون رعایت مسائل ایمنی لازم نخواهم داد

Visits: 0    عدم وجود ناظر قوی، حلقه مفقوده فرجام زباله سوز ساری بخاطر اهمیت جان مردم ساری و حومه؛ به هیچ وجه اجازه تاسیس زباله سوز را بدون رعایت مسائل ایمنی لازم نخواهم داد. منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس مصاحبه با خبرگزاری فارس درخصوص طولانی شدن پروژه […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1402
کد مطلب : 1954

Visits: 0

 

 

عدم وجود ناظر قوی، حلقه مفقوده فرجام زباله سوز ساری
بخاطر اهمیت جان مردم ساری و حومه؛ به هیچ وجه اجازه تاسیس زباله سوز را بدون رعایت مسائل ایمنی لازم نخواهم داد.

منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس مصاحبه با خبرگزاری فارس درخصوص طولانی شدن پروژه احداث زباله سوز بیان داشت: یکی از علت هایی که این پروژه طول کشید این بود که این پروژه در استان متولی نداشت که این پروژه را بصورت دقیق و منظم پیگیری کند.
وی افزود: بیش از هزار میلیارد تومان بابت به تاخیر افتادن این پروژه به مردم خسارت وارد شده است و حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه انتقال زباله است.
نماینده مردم ساری و میاندورد ادامه داد: بنده نامه ای به وزیر کشور نوشته ام و بیان کردم: بخاطر اهمیت این موضوع جلسه ای تشکیل شود که با حضور شما، شرکت TTS، استاندار و شهردار و مسئولان اجرایی تکلیف را مشخص کنیم.

زارعی اظهارداشت: نمانیده عالی استان باید خودش شخصا مسئولیت این کار را به عهده بگیرد، ما از رئیس جمهور تشکر می کنیم ولی از وزیر کشور گله داریم.
عضو کمیسیون کشاورزی افزود: آیا اعتبارات عمرانی که از وزارت کشور برای احداث زباله سوز داده شد، انجام شد یا با مشکلات اداری برخورد کردیم؟
زارعی اظهار داشت: بخاطر اهمیت جان مردم ساری و حومه؛
به هیچ وجه اجازه تاسیس زباله سوز را بدون رعایت مسائل ایمنی لازم نخواهم داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *