آخرین اخبار

ضرورت بهینه‌سازی مصرف برق؛ دولت از خودش شروع کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قطعی برق به صنایع و آسایش ما لطمه می‌زند، گفت: راهش بهینه‌سازی مصرف است، دولت باید از خودش شروع کند، جلوی ریخت و پاش‌ها در نیروگاه‌ها را نیز باید گرفت.
اشتراک گذاری
06 تیر 1402
منبع : روابط عمومی
کد مطلب : 1376

Visits: 0

به گزارش مردم گرا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با نورالله ادبی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا، با اشاره به نقش برق در رشد مملکت، اظهار کرد: قطعی برق به صنایع و آسایش ما لطمه می‌زند.

وی با بیان اینکه باید دست عصا راه برویم و هم جهادی کار کنیم، افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که دشمنان چهار چشمی از داخل و خارج نگاه می‌کنند که کجا کم‌کاری به‌وجود بیاید تا همان را هدف قرار دهند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به ضعیف بودن فرهنگ مصرف خواستار بهینه‌سازی مصرف شد و خاطرنشان کرد: جلوی ریخت و پاش‌های نیروگاه را گرفت، یقه کسانی که این کار را انجام دادند را نیز باید گرفت، از طرفی در مصرف خانگی و اداری برق شاهد عدم صرفه‌جویی هستیم.

این مسئول اعلام کرد: در مازندران از ساعت ۶ الی ۸ صبح با پنکه شاهد خنک شدن فضا خواهیم بود، بیائیم حداقل مصرف را داشته باشیم، درجات کولر و اسپلیت را کم کنیم‌.

وی در پایان گفت: مشخص کردن راه‌های صرفه‌جویی و جلوگیری از اضافه مصرف ذخیره خوبی است، وقتی دولت از خودش شروع کند آن‌وقت شاهد رعایت مصرف و دلسوزی در بین مردم خواهد بود، اینها مواردی است که باید همزمان به آن توجه کرد، البته حفظ شرایط فعلی بزرگترین هنر ماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *