آخرین اخبار

شهرستان ساری میزبان مهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو سبب شد تا مسافران نوروزی کمی زودتر اقدام به سفر کنند از این‌رو آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم
اشتراک گذاری
07 اسفند 1401
کد مطلب : 928

Visits: 0

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو سبب شد تا مسافران نوروزی کمی زودتر اقدام به سفر کنند از این‌رو آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم.

محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار مردم گرا افزود: در پی ابلاغ شیوه نامه مبنی بر پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه‌ها از زباله و نخاله با دستور استاندار در شهرستان ساری هم اقدامات لازم به منظور نظافت محیطی و زیباسازی معابر شهری و روستایی انجام شد.

نوبخت با اشاره به اینکه زیبا سازی و پاکسازی محیط‌های روستایی با همت بخشداران، دهیاران و حوزه‌های راهداری در حال انجام است، گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ساری با فعال شدن کمیته‌های تخصصی انجام شده است همچنین تیم‌های بازرسی و نظارتی هم به تناسب وظایف محوله در ادارات شهرستانی فعال شده‌اند.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه در بخش‌های ۶ گانه مرکز مازندران تلاش می‌شود با تمام ظرفیت‌های حوزه گردشگری و تفریحی فضای امن و زیبایی برای پذیرای مهمانان نوروزی فراهم شود، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ایجاد فضای پر نشاط برای همشهریان، مسافران و مهمانان نوروزی فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه نقد سازنده همراه با ارائه راهکار از خادمان ملت خوب است و موجب پیشرفت می‌شود، تصریح کرد: برخی از دوستانی که تلاش راهسازی، شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها را در این مدت نادیده گرفتند و با نگاه مغرضانه به مسائل پرداختند بدانند شهرستان ساری با تمام ظرفیت‌ در مسیر توسعه در حرکت است و برای ایام نوروز هم با همدلی در کنار سایر ادارات آماده پذیرای مهمانان نوروزی است.

به گفته محمدعلی نوبخت: شهرستان ساری با ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت به عنوان مرکز مازندران از نخبگان و علمای خوبی برخوردار است و با همدلی به دور از حواشی و در سایه امنیت مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *