آخرین اخبار

ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکن ملی در مازندران آغاز شد

بهشهر- ساخت بیش از پنج هزار واحد مسکن ملی به صورت پایلوت با حضور مسئولان مازندران در بهشهر آغاز شد.
اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
کد مطلب : 273

Visits: 0

سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی پنج هزار واحد مسکن ملی در استان با بیان اینکه هر سال سهمیه‌ای برای ساخت مسکن در استان درنظر گرفته می‌شود، افزود: پنج هزار واحد مسکن در ۱۰ شهرستان استان کلنگ زنی و آغاز می‌شود.

وی با تاکید براینکه توسعه مسکن به صورت همزمان در مناطق مختلف استان عملیاتی شود، گفت: در بسیاری از روستاییان نیز دچار مشکل هستیم و بنیاد مسکن باید نسبت به تأمین مسکن در روستاها اقدامات ویژه ای انجام دهد و برنامه‌ای باید در این زمینه طراحی شود.

وی با عنوان اینکه هر روز در زمینه تأمین مسکن باید جهشی حرکت کنیم از فرمانداران خواست تا در این زمینه ورود و تلاش ویژه ای داشته باشند و گفت: تلاش فرمانداران سبب ارتقای سهمیه مسکن شهرستان‌ها می‌شود.

استاندار مازندران بافت‌های فرسوده را از جمله دغدغه‌های شهرهای استان بیان کرد و گفت: در توسعه و نوسازی بافت‌ها نیازمند ورود شهرداری‌ها هستیم و باید چهره شهرها را با مقصد گردشگری مناسب و متناسب کنیم زیرا بسیاری از بافت‌های فرسوده شهری غیرقابل سکونت هستند.

حسینی پور یادآور شد: شهرداری باید کارگروه ویژه ای را برای بهسازی بافت‌های فرسوده تشکیل شود و علاوه براین نظارت بر اجرای پروژه‌های مسکن ملی ویژه باشد و معاونت عمرانی با سازوکار مشخصی بر اجرای طرح‌ها نظارت کند.

وی تصریح کرد: باید آسیب‌ها و مشکلات موجود در مسکن مهر را در مسکن ملی رفع کنیم و این مسئله با مکانیزم‌های نظارتی برطرف می‌شود و از پیمانکارانی که عملکرد خوبی در زمینه مسکن نداشتند نباید بهره گیری شود./مهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *