آخرین اخبار

رییس جدید ستاد انتخابات مازندران منصوب شد

سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
اشتراک گذاری
17 آبان 1402
کد مطلب : 2022

Visits: 0

استاندار مازندران برنامه ریزی و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش فناوری‌های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرایند‌های انتخابات با به کار گیری نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص و بستر سازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در انتخابات را از وظایف و ماموریت‌های ستاد انتخابات ۱۴۰۲ استان مازندران بر شمرد.

حسینی پور بر ضرورت به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات از سوی ستاد انتخابات استان تاکید و گفت: انتخابات ۱۴۰۲ باید در شان و تراز مردم بزرگ و ولایت مدار دیار علویان و در شرایطی برگزار شود که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضای امن و توام با نشاط و آرامش رعایت شود.

نماینده عالی دولت در مازندران تشکیل و راه اندازی ستاد انتخابات استان با حضور اعضاء را از دیگر وظایف رییس ستاد انتخابات بیان کرد.

حسینی پور در پایان حکم رییس ستاد انتخابات استان مازندران، از معاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان ها، فرمانداران و بخشداران خواست تا براساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۷۱ قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و استان، شهرداران و ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *