آخرین اخبار

دیدار زارعی با سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، انتقال فرهنگ دفاع مقدس و آموزه‌های جهاد و شهادت را بهترین شیوه در مقابله با جنگ ترکیبی عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در این مقطع از انقلاب برای معرفی و شناساندن این فرهنگ به جامعه تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
24 آبان 1402
کد مطلب : 2123

Visits: 1

به گزارش خبرنگار مردم گرا: منصورعلی زارعی با بیان اینکه در حوزه ثبت خاطرات رزمندگان اقدامات خوبی در استان مازندران انجام شده است، افزود: اما مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای تکمیل آن نیازمند عزم و همت همگانی هستیم.

وی با اشاره به بسیج همگانی مسئولان در سال‌های اخیر، اذعان داشت: با توجه به اهمیت پروژه، لازم است کار تداوم یابد و این حساسیت را در بین مسئولان ایجاد کنیم که کار تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران کار یک سازمان نیست و باید تراز پیگیری را بالا ببریم و در سطح ملی مطالبه‌گری کنیم.

زارعی با تأکید بر اینکه باید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را در حوزه کار‌های عملیاتی قرار بدهیم، گفت: لازم است پروژه‌ها را برای استان تعریف کنیم تا اعتبارات به این مرکز اختصاص یاید و یه شهردار، شورا و معاونت فرهنگی بفهمانیم که ۱۰ درصد از اعتبارات فرهنگی را به این مرکز اختصاص بدهند و باید در برنامه‌شان قرار بگیرد و در سرفصل اعتبارات سالانه‌شان دیده شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود با اشاره به اینکه در حوزه خیّرین اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: مجمع خیّرین دفاع مقدس استان نیازمند پیگیری جدی است و معتقدم باید سازمان خیّرین تشکیل شود که کار شناسایی و… با سرعت و جدیت پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *