آخرین اخبار

دست کلاهبردار ۲۲۰ میلیاردی رو شد

Visits: 0سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مرجوعه‌های قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از بررسی‌های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کلاردشت، متهم که با دادن چک‌های بلا […]

اشتراک گذاری
08 بهمن 1402
کد مطلب : 2696

Visits: 0

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مرجوعه‌های قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از بررسی‌های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کلاردشت، متهم که با دادن چک‌های بلا محل از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد شناسایی شد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان این که متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، این کلاهبردار حرفه‌ای را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های فنی به کلاهبرداری از شهروندان مجموعا به مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و … حتما از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *