آخرین اخبار

حنیف و اشکان در حوالی نیمکت نساجی

سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران اسامی مربیان خود را به هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده که در این بین نام اشکان نامداری و حنیف عمران زاده بازیکنان اسبق استقلال تهران دیده می‌شود.
اشتراک گذاری
21 خرداد 1402
کد مطلب : 1162

Visits: 0

وحید فاضلی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها فصل آینده در نساجی حضور خواهند داشت و رحمتی اسامی این نفرات را به باشگاه اعلام کرده است.

همچنین، رحمتی ۲ دستیار خارجی را به عنوان تمرین دهنده و بدنساز به نساجی خواهد آورد که هنوز اسامی این نفرات را به باشگاه اعلام نکرده و در حال بررسی شرایط آنها است.

رحمتی سرمربی سابق آلومینیوم اراک روزهای گذشته با عقد قرار ۲ ساله پس از ناکامی هرناندز مربی ناموفق نساج ها هدایت قرمز پوشان شهر خسته یعنی قائمشهر را برعهده گرفته است.

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده است، در اولین تجربه خود، هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و توانست در سالی که مشکلات مالکیتی و مدیریتی حرف اول را در تیم مشهدی می‌زد، با ساخت تیمی خوب و سرسخت، جایگاه آبرومندی در لیگ به دست بیاورد.

آبی تر از هر آبی؛ حنیف و اشکان در حوالی نیمکت نساجی

او اما پس از جدایی از شهرخودرو، تصمیم گرفت از ابتدا لیگ بیست و یکم، هدایت تیمی را قبول نکند و در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای عرض اندام در لیگ برتر باشد. جایگاهی که پیشتر مالک باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که بعد از باخت سنگین نساجی در مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی از هرناندز ناامید شدیم و به فکر انتخاب یک مربی شناسنامه دار برای فصل جدید هستیم.

حدادیان افزود: برنامه ریزی ما برای انتخاب هرناندز به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بود اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته باعث شد هیات مدیره باشگاه از عملکرد این مربی دلسرد شود.

آبی تر از هر آبی؛ حنیف و اشکان در حوالی نیمکت نساجی

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *