آخرین اخبار

توقیف مینی بوس حامل چوب قاچاق در نکا

Visits: 0روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و گشت و سرکشی در حوزه‌های استحفاظی، یک دستگاه خودروی مینی بوس حامل محمولات غیر مجاز جنگلی به میزان یک و نیم استر توسط نیرو‌های حفاظتی اداره منابع طبیعی نکا و نیرو‌های حفاظتی شرکت نکا چوب توقیف شد. براساس این […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1402
کد مطلب : 2716

Visits: 0

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و گشت و سرکشی در حوزه‌های استحفاظی، یک دستگاه خودروی مینی بوس حامل محمولات غیر مجاز جنگلی به میزان یک و نیم استر توسط نیرو‌های حفاظتی اداره منابع طبیعی نکا و نیرو‌های حفاظتی شرکت نکا چوب توقیف شد.

براساس این گزارش خودروی فوق جهت سیر مراحل قانونی و ارجاع به دستگاه قضایی به پارکینگ اداره منابع طبیعی واحد سرجنگلبانی آبلو در (زرندین) انتقال یافت.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و…) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *