آخرین اخبار

تشدید بحران در تیم فوتسال حافظ ساری با استعفای دومین سرمربی

ساری – ایرنا – بحران در تیم فوتسال قعرنشین حافظ ساری با کناره‌گیری مهدی نعمتی از سرمربیگری این تیم افزایش یافت و تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور که یک بار در هفته ششم استعفای سرمربی را تجربه کرده بود، با استعفای دومین سرمربی بیشتر از گذشته در فضای بحرانی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
30 آبان 1402
منبع : ایرنا
کد مطلب : 2191

Visits: 0

تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری که امسال تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال است و از ابتدای فصل جاری تا کنون نتوانست نتایج خوبی کسب کند، پس از هفته‌ها ناکامی و بحران امروز با چالش جدیدی مواجه شد و دومین سرمربی این تیم در فصل جاری نیز از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

مهدی نعمتی که پس از کناره‌گیری مصطفی نظری سرمربی پیشین تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری به این تیم پیوست و هدایت ساروی‌ها را در لیگ برتر فوتسال بر عهده گرفت، در پیامی که به عنوان متن خداحافظی خود منتشر کرد، دلایل این استعفا را شرح داد.

وی در پیام خود عنوان کرده که «با وجود گذشت نیمی از تعطیلات نیم‌فصل مدیران تیم به دلایل مشکلات مالی نتوانستند برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شروع خوب در نیم‌فصل دوم را اجرایی کنند و به همین دلیل نیز امکان اصلاح و رقم زدن تحول در مسیر حرکت تیم فراهم نیست.»

نعمتی ضمن قدردانی از هوادارن و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، نوشته است: «از هدایت تیم حافظ ساری در نیم‌فصل دوم کناره‌گیری می‌کنم تا در زمان باقیمانده با تصمیمات بهتر مدیران، تیم شهرم بتواند نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کند و در نهایت تنها سهمیه استان مازندران در لیگ برتر فوتسال حفظ شود.»

وی در این پیام چهار دلیل را برای تصمیم به کناره‌گیری عنوان کرد:

۱- اجرا نشدن کامل تعهدات مالی بازیکنان و کادر فنی، به طوری که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دریافتی داشته و تعدادی هم تاکنون هیچگونه دریافتی نداشته‌اند.

۲- جذب نکردن بازیکنان مد نظر کادر فنی که از یک ماه پیش اسامی آن‌ها به مدیریت باشگاه اعلام شد تا زمینه مذاکره و همکاری را فراهم آورند.

۳- ثبت نشدن قرارداد قانونی و صدور کارت کادر فنی برای حضور روی نیمکت تیم در زمان برگزاری مسابقات.

۴- مشکلات ریز و درشت از قبیل تامین پوشاک گرم و پرداخت نشدن به موقع پاداش پس از تنها برد تیم در هفته هشتم، برگزار نشدن کامل تمرینات در سالن سید رسول حسینی ساری در هفته‌هایی که تیم میزبان بود.

رکورددار شکست و گل خورده

جدایی نعمتی از تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز نیم‌فصل دوم، در حالی رقم خورده که این تیم در پایان نیم‌فصل نخست با چهار امتیاز در قعر جدول و رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور از ۱۳ مسابقه نیم‌فصل نخست فقط یک برد و یک تساوی کسب کرد و با ۱۱ شکست، رکورددار باخت در نیم‌فصل نخست این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است.

حافظ ساری در این ۱۳ مسابقه ۵۵ گل دریافت کرد و با اختلافی زیاد، بدترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

تشدید بحران در تیم فوتسال حافظ ساری با استعفای دومین سرمربی

تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری پیش از آغاز این فصل لیگ برتر فوتسال، با خرید امتیاز تیم فوتسال قند کاترین آمل که فصل گذشته در این لیگ حضور داشت وارد این رقابت‌ها شد تا چند سال پس از سقوط شهروند ساری از لیگ برتر فوتسال، مرکز مازندران یک بار دیگر نماینده‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

اما مشکلات مالی این تیم پیش از آغاز فصل به چشم آمد و به مرور هفته به هفته بیشتر گریبان تیم را گرفت. به طوری که در هفته ششم مسابقات مصطفی نظری سرمربی جوان این تیم به دلیل همین مشکلات و محقق نشدن وعده‌های کادر مدیریتی تیم، تصمیم به کناره‌گیری از تیم کرد.

 

پس از نظری مهدی نعمتی چهره آشنای سرمربیگری فوتسال هدایت حافظ ساری را به عهده کرفت و اکنون او نیز به همان دلیلی که نظری از مسئولیت سرمربیگری تیم کناره‌گیری کرد، از این تیم جدا شد.

حالا با توجه به شرایط حاد و بغرنجی که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور دارد، باید دید مدیران این تیم پیش از آغاز نیم‌فصل دوم گامی برای آرام کردن شرایط تیم و تزریق امید و انگیزه به اردوی حافظ ساری برمی‌دارند، یا این تیم در نیم‌فصل دوم نیز مسیر بحرانی‌اش را ادامه می‌دهد و از لیگ برتر خداحافظی می‌کند.

مسوولان تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری هنوز درباره استعفای دومین سرمربی مستعفی این تیم پاسخی اعلام نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *