آخرین اخبار

بهره‌مندی کشاورزان مازندرانی از برق رایگان به شرط همکاری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به برنامه های مدیریت مصرف، از رایگان بودن بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.
اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
کد مطلب : 267

Visits: 0

سید کاظم حسینی کارنامی با اعلام اینکه بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی این استان که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقدکرده اند در ۱۹ ساعت از شبانه روز رایگان می‌شود، به خبرنگاران گفت: دارندگان چاه‌های کشاورزی اگر در پنج ساعت اوج مصرف (۱۷- ۱۲) از زمان انعقاد تفاهم نامه، ترانس های برق خود را از مدار خارج کنند در مابقی ساعات از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: با هدف مدیریت پیک مصرف برق و همچنین مدیریت اضطراری بار، کشاورزانی که از زمان انعقاد تفاهم نامه، طی ساعات ۱۲ الی ۱۷ بعد از ظهر نسبت به خاموش کردن موتورهای آب چاه کشاورزی خود اقدام نمایند، در مابقی ساعات شبانه روز از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد چرا که این خاموشی در ساعات اوج مصرف می‌تواند کمک بهتر و موثرتری به پایداری شبکه برق در زمان پیک بار باشد.

حسینی کارنامی افزود: مشترکین مرغداری ها، شالیکوبی ها، دامداری ها در زمان پیک بار می توانند با انعقاد تفاهم نامه نسبت به مدیریت مصرف اقدام کنند و از تخفیفات این بخش بهره مند شوند./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *