آخرین اخبار

بانوی گرگانی علاوه بر بخشش طلب ۳ میلیاردی خود، پرداخت وام بدهکارش را هم عهده دار شد

رئیس کل دادگستری گلستان از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت، تقدیر شد.
اشتراک گذاری
06 آبان 1402
منبع : شمال نیوز
کد مطلب : 1909

Visits: 0

در اقدامی کم نظیر بانوی گرگانی علاوه بر گذشت از سه میلیارد تومان از طلب خود، بازپرداخت اقساط وام بدهکارش را هم برعهده گرفت و او را از زندان آزاد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان از این بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد.

حیدر آسیابی گفت: این بانوی خیر که تمایل ندارد نامی از او بُرده شود، سبب آزادی مددجویی شد که در آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود در زندان بود.

وی افزود: اقدام این بانوی گرگانی ارزشمند و در کشور کم نظیر است که فردی علاوه بر بخشش طلب خود، پرداخت اقساط وام ِبدهکار را نیز برعهده بگیرد تا از زندان آزاد شود و به آغوش خانواده خود بازگردد.

بانوی نیکوکار گرگانی هم  در این دیدار گفت: پس از اطمینان از این که زندانی، ناتوان از پرداخت بدهی ام  است مجاب شدم با گذشت از این طلب، کمک کنم این فرد به آغوش خانواده اش برگردد و حتی حاضر شدم بازپرداخت وام ششصد و بیست میلیون تومانی زندانی را به عهده بگیرم و اقساط هیجده ساله وام را خودم بپردازم و عملا بدون اخذ حتی یک ریال به خاطر خدا، از طلب خود گذشت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *