آخرین اخبار

افزایش ۱۶۴ درصدی اعتبارات مدیریت بحران مازندران در دولت سیزدهم

حسینعلی محمدی، گفت: در سال جاری بیش از ۷۹۲ میلیارد تومان اعتبار از محل ۱۶ و ۱۷ مدیریت بحران برای استان تخصیص یافت که این رقم در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۶۴ درصد افزایش را نشان می دهد.
اشتراک گذاری
04 اسفند 1401
کد مطلب : 905

Visits: 0

حسینعلی محمدی، گفت: در سال جاری بیش از ۷۹۲ میلیارد تومان اعتبار از محل ۱۶ و ۱۷ مدیریت بحران برای استان تخصیص یافت که این رقم در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۶۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

حسینعلی محمدی با عنوان اینکه باتوجه به شرایط جغرافیایی و همچنین حضور چند ۱۰ میلیونی سالانه گردشگران و مسافران در استان همواره سازمان مدیریت بحران کشور به حمایت های همه جانبه در حوزه پیشگیرانه مازندران تاکید دارد، خاطر نشان کرد: در سال جاری بیش از ۷۹۲ میلیارد تومان اعتبار از محل ۱۶ و ۱۷ مدیریت بحران برای استان تخصیص یافت که این رقم در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۶۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در کنار تخصیص این میزان اعتبار، منابع مالی سالانه استانی مدیریت بحران نیز برای مازندران در نظر گرفته شد.

محمدی، افزود: باتوجه به تعدد و تنوع بحران و بلایای طبیعی، امسال مازندران بیشترین اعتبارات پیشگیرانه مدیریت بحران را به نسبت دیگر استان های کشور دریافت کرد و از این حیث رکورددار است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مازندران سالانه پذیرای ۵۰ تا ۷۰ میلیون مسافر است، سازمان مدیریت بحران کشور طبق پیگیری های استانداری اعتبارات ویژه پیشگیرانه ای را برای این استان در نظر گرفته است.

این مقام مسوول گفت: ۵۶ طرح مدیریت بحران استان با هزینه اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی در دهه فجر امسال بهره برداری شد که به طور حتم با تدوام اقدامات پیشگیرانه، خسارت های ناشی از بلایای طبیعی در استان به حداقل ترین سطح ممکن خواهد رسید.

محمدی، اظهار کرد: طرح های افتتاح شده مدیریت بحران در دهه فجر امسال شامل بند انحرافی، پُل، دیواره حفاظتی، بند سرشاخه گیر در شهرستان های تنکابن، سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، گلوگاه، نور و محمودآباد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *