آخرین اخبار

افتتاح پروژه زباله سوز ساری در دهه فجر امسال

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار مازندران گفت: از پروژه‌های شاخصی که رئیس جمهور در سفر به استان و در جلسه شورای اداری بر آن تاکید کرده و مهلت زمانی نیز برای اتمام آن در نظر گرفته شد، پروژه نیروگاه زباله سوز ساری است که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و احتمالا با اعتباراتی که در نظر گرفته شده در دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.
اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
کد مطلب : 581

Visits: 0

حسین شاه پری درباره مطالبات سفر رئیس جمهور گفت: بلافاصله بعد از سفر ریاست جمهوری پیگیری مصوبات سفر شکل گرفت و با دستور استاندار مجموعه ستادی استانداری از جمله معاونین و دستیاران و مشاوران استاندار وارد عمل شدند.

وی از جلسه ویژه استاندار با کلیه دستگاه های اجرایی برای پیگیری مصوبات سفر خبر داد و بیان کرد: ۱۷۶ مصوبه در سفر ریاست جمهوری داشته ایم، رقمی بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه اعتبارات در نظر گرفته شده است که از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ بازه زمانی است که باید این مصوبات به اجرا برسد.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار مازندران گفت: از پروژه‌های شاخص که رئیس جمهور در جلسه شورای اداری تاکید کرده و مهلت زمانی هم در نظر گرفته شد تا به اتمام برسد می توان پروژه نیروگاه زباله ساری نام برد، پروژه‌ای که ۱۲ سال مسکوت مانده و با اعتبارات در نظر گرفته شده در حال حاضر در بخش ابنیه و تجهیزات و بخش نیروگاه زباله سوز قرار دارد که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و احتمالا با اعتباراتی که در نظر گرفته شده در دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح خواهیم کرد.

شاه پری افزود: پروژه دیگر تصفیه خانه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر است که هفته گذشته بازدید و جلسه ای در محل پروژه برگزار شد و پیشرفت ۹۰ درصد دارد و قولی که پیمانکار پروژه و فرماندار دادند تا پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد.

وی پروژه ورزشگاه شهید وطنی را مورد تاکید جدی رئیس جمهور و استاندار دانست که برای آن کارگروه ویژه تشکیل شده و اظهار کرد: پروژه اسکله رورو ریلی با توجه به برنامه های اقتصادی دولت برای برقراری کریدور بین المللی شمال به جنوب مطرح است که با رشد بخش فیزیکی ۷۶ درصدی همراه بوده و طی مکاتبات تا پایان سال این پروژه به اتمام می رسد.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار مازندران از برنامه هایی برای خرید و اجاره کشتی رورو ریلی خبر داد و اضافه کرد: بحث تالاب میانکاله برای رویکرد طبیعت گردی در جلساتی با سازمان محیط زیست استان طرح موضوع شده و طی مکاتبه با تهران مقرر گردید به صورت ویژه این موضوع به اجرا برسد.

شاه پری درباره مراحل اجرایی ۱۷۶ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور گفت: از این تعداد ۸۵ پروژه رشد فیزیکی بالای ۳۰ درصد داشتند و نیز تاکنون فرایند تکمیل هفت طرح مصوب این سفر به اتمام رسیده است؛ مصوباتی نیز هستند که ۸۰ درصد اجرایی شدند و همه دستگاه هایی که در این حوزه مسئولیت دارند به صورت ویژه پای کار هستند./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *