آخرین اخبار

آمادگی تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان مازندران برای دریافت نذورات قربانی

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.
اشتراک گذاری
06 تیر 1402
کد مطلب : 1383

Visits: 0

به گزارش مرم گرا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دکتر معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز در برنامه زنده صبح مازندران با تبریک عید قربان اظهار داشت:هر مناسبت بهانه ای برای حضور پر شور مردم در کمک های مومنانه به نیازمندان است که معجزه ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

وی افزود:فعالیت های ما در کمیته امداد از هفته های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و مسئله اصلی ، انجام قربانی و ترویج یک خیرو احسان بزرگ در جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی ۳۶”قربانگاه ابراهیمی ” در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف نموده است.

وی با اشاره به همکاری شورای زکات روستاها و موسسات خیریه با کمیته امدادبیان داشت: سال گذشته ۶۴۰۰ راس دام سبک و سنگین قربانی و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار قربانی در استان انجام گردد.

دکتر معافی تصریح کرد: در روز عید قربان ، گوشت قربانی با توجه به نیت خیرین و در همان روز با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *