آخرین اخبار

آماده شنیدن و بهره‌گیری از نقدهای منصفانه هستم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: معتقدیم در همه حوزه‌ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی باید ظرفیت‌ساز باشیم و زمینه را طوری فراهم کنیم که همه نهادهای مردمی پای کار بیایند، ما حتما نقد منصفانه را می‌پذیریم.
اشتراک گذاری
07 آبان 1402
منبع : فارس
کد مطلب : 1917

Visits: 0

قاسم عزیززاده‌گرجی که به تازگی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شده است؛ در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه خبرگزاری فارس معمولا در بازتاب تحولات استان و کشور جزو نخستین‌هاست،اظهار کرد: استان مازندران ویژگی‌ها و مزیت‌های فراوانی دارد که به طور یقین با تلاش در سایه انسجام و همدلی باید به مرحله بالفعل برسد.

وی گفت: ما با نگاه مساعدت، کمک و تقویت جریانات سیاسی، اجتماعی و دلسوزانه پای کاریم و از همه آنها دعوت می‌کنیم که توصیه‌ها و رهنمودهای خود را بیان کنند که البته لازمه‌اش ایجاد فضای اتحاد و همدلی با اولویت جهت حفظ و تامین منافع مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران با بیان اینکه مردم فصل‌الخطاب هستند، افزود: معتقدیم در همه حوزه‌ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی باید ظرفیت‌ساز باشیم و زمینه را طوری فراهم کنیم که همه نهادهای مردمی پای کار بیایند، همه دغدغه دولت سیزدهم این است که در جهت خدمت‌رسانی به مردم کم نگذارد.

وی یادآور شد: انتظارمان از رسانه‌ها علاوه بر تنویر افکار عمومی انتقال نکته نظرات مردم به مسؤولان است، یقینا هم ما و هم رسانه‌ها به تحقق اهدافی در جهت نظام انقلاب و منافع مردم می‌اندیشیم.

عزیززاده‌گرجی گفت: ما حتما نقد منصفانه را می‌پذیریم و اگر نقادان منصف نظری نسبت به عملکرد حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی باشد استقبال می‌کنیم اما مسئله‌ای که مهم است؛ باید در جهت رفع موانع و مشکلات گام برداشته شود و موضوعات را هم اصلی و فرعی کرده و سرگردم مسائل حاشیه‌ای نباشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به برنامه‌های استانداری در بحث مشارکت در انتخابات آینده، گفت: این دوره از انتخابات باتوجه به شرایط حساس دنیا، منطقه و همینطور درون کشور؛ اینکه دشمنان در جهت مسموم کردن فضای جامعه پای کار هستند تا جایی که مقام معظم رهبری از نیمه اول فروردین چهار راهبرد را از جمله سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برای انتخابات تعیین فرمودند؛ بسیار حساس است.

وی اضافه کرد: بنای ما شنیدن راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است در این رابطه مقرر است جلسه‌ای با صاحب‌نظران در استان، شهرستان و بخش برگزار شود، چرا که انتخابات نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *