آخرین اخبار

گرانی گوشت قرمز روی میز کمیسیون کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی، گفت: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس براساس وظیفه نظارتی خود از وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی دعوت کرده تا با حضور در نشست روز ( یکشنبه ۱۰ دی ماه) این کمیسیون دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و اقدامات نظارتی خود را تشریح کنند.
اشتراک گذاری
07 دی 1402
کد مطلب : 2569

Visits: 0

محمد جواد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در باره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و اقدامات نظارتی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: از ابتدای هفته جاری و طی روزهای اخیر شاهد رشد چشمگیر قیمت گوشت قرمز در بازار شدیم که قشرهای مختلف جامعه را با شوک مواجه کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم و تورم موجود در بازر، عنوان کرد: رشد شدید قیمت گوشت قرمز سبد غذایی و سلامت بخش زیادی از جامعه را با مخاطره مواجه می‌شود و سفره این افراد روز به روز کمرنگ تر و کوچک تر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت گوشت قرمز و نقش روانی افزایش قیمت آن بر سایر اقلام خوراکی، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس براساس وظیفه نظارتی خود از وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی دعوت کرده تا با حضور در نشست روز ( یکشنبه ۱۰ دی ماه) این کمیسیون دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و اقدامات نظارتی خود را تشریح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *