همایش بزرگ کسب و کارها در انقلاب صنعتی چهارم
Visits: 0به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مردم گرا رویداد کسب و کارها در انقلاب صنعتی چهارم که طی همکاری مشترک اتاق بازرگانی ایران اتریش و اتاق بازرگانی مازندران در محل اتاق بازرگانی استان مازندران با حضور عبدالله رئیس اتاق بازرگانی مازندران، دکتر رضا باقری بازرس اتاق بازرگانی ایران اتریش و سخنرانی دکتر علیان بد دبیرکل […]
Visits: 0
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مردم گرا رویداد کسب و کارها در انقلاب صنعتی چهارم که طی همکاری مشترک اتاق بازرگانی ایران اتریش و اتاق بازرگانی مازندران در محل اتاق بازرگانی استان مازندران با حضور عبدالله رئیس اتاق بازرگانی مازندران، دکتر رضا باقری بازرس اتاق بازرگانی ایران اتریش و سخنرانی دکتر علیان بد دبیرکل اتاق بازرگانی ایران اتریش، دکتر امیر صوفی نژاد عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران اتریش، دکتر عرفان معماریان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه ایران خودرود، دکتر مهیارواله شیوا مدیر کمیته توسعه پایدار اتاق بازرگانی ایران اتریش، طاهر طهماسبی مشاور توسعه کسب و کارهای فناری محور و رضا قوامی پور گومله مدیر کمیته فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران اتریش با سر فصل های شرح چیسیتی و چگونگی انقلاب صنعتی چهارم، تحول در کسب و کارهای بزرگ و کوچک در تقابل انقلاب صنعتی چهارم، تغییرات بنیادین در زنجیره تامین کالا و خدمات کشور، نقاط فرصت و تهدید برای کسب و کارهای ایرانی، توسعه مدل های مالی کسب و کارها، فینتک ها و فناوری های نوین در گذار پارادایمی، ضروریات یادگیری و شیوه های همپایی و بومی سازی فناوری های انقلاب صنعتی چهارم، نحوه برقراری همکاری تجاری صنعتی و تعامل اقتصادی با سایر کشور ها و موضوع گفتگو، انتقال تجربه و دریافت نقطه نظرات فعالان اقتصادی برگزار گردید.در این رویداد که با هدف توسعه کسب و کار ها در بستر هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات برگزار شده بود سخنوران با بر شمردن این قابلیت ها و مزایای مهم در کسب و کارها، به لزوم بهره وری و دانش بنیان کردن مباحث فوق در استان مازندران از این تاکید کردند.
در پایان خبرنگار مردم گرا با دکتر باقری بازرس اتاق بازرگانی ایران اتریش مصاحبه ای درخصوص دستاوردهای این رویداد برای استان داشت که در این مصاحبه دکتر باقری بیان داشت: اتریش در زمینه های گردشگری، آبزی پروری و کشاورزی موفق عمل کرد و با اینکه در منطقه ای سردسیر واقع شده است، ولی در بحث مرکبات موفق عمل کرده است.
باقری ادامه داد: هدف ما در درجه اول ایجاد کریدوری برای اعضای اتاق بازرگانی مازندران است که از طریق عضویت در اتاق بازرگانی اتریش با این شبکه سازی ها آشنا شوند تا بر اساس نیاز و توانی که در بحث بازرگانی دارند مورد حمایت اتاق بازرگانی ایران اتریش قرار بگیرند.
وی افزود: هدف ما از این رویداد این است که بتوانیم بازرگانان و تولید کنندگان مازندرانی به نوعی با اروپای شرقی ارتباط برقرار کنند.
بازرس اتاق بازرگانی ایران اتریش در ادامه با تاکید بر دو سویه بودن ارتباطات بازرگانی در بازار مازندران و اروپای شرقی ادامه داد: یک سری فرایند ها باید تسهیل شود تا فعالان اقتصادی بهتر بتوانند در بحث بازرگانی فعالیت کنند که به این اتفاق در حال رخ دادن است و از آنجایی که مازندران اقلیم، بستر و موقعیت سوق الجیشی مناسبی دارد، بخشی از بازار آسیای میانه، اوراسیا و روسیه را با کمترین هزنیه در دست دارد.
دیدگاهتان را بنویسید