آخرین اخبار

مشترکان خوش مصرف برق ۲۰ برابر پاداش می گیرند/ امسال خاموشی نداریم

حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام پاداش 50 میلیارد تومانی مشترکان خوش‌مصرف برق استان گفت: ۵۸۰ هزار مشترک از این امتیاز برخوردار شدند.
اشتراک گذاری
23 خرداد 1402
کد مطلب : 1192

Visits: 0

سیدکاظم حسینی‌کارنامی در نشست خبری دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ک با موضوع برنامه‌های گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۲ و طرح پاداش ۲۰ برابری برای مشترکان خوش مصرف، بیان داشت: شرکت توزیع برق مازندران یک‌میلیون و ۵۶۰ هزار مشترک دارد که ۷۵ درصد مشترکان این مجموعه خانگی بوده که ۵۰ درصد انرژی را مصرف می‌کنند.

وی میزان برق مصرفی واحد‌های صنعتی استان را ۱۸۰ تا ۲۰۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: این مشترکان ۲۰ درصد انرژی برق را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل توزیع برق مازندران از اجرای ۲۰ برابر پاداش کاهش مصرف در شرکت توزیع خبر داد و اظهار کرد: به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف ۲ هزار تومان اختصاص پیدا می‌کند که این پاداش با کمترین تغییرات در مصرف قابل دسترسی است.

حسینی کارنامی میزان پاداش دریافتی مشترکان خوش‌مصرف توزیع برق استان مازندران در سال ۱۴۰۲ را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۸۰ هزار مشترک از این امتیاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران حداکثر مجاز استفاده از برق در واحد کشاورزی را بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت، اعلام کرد و افزود: طی تفاهمنامه منعقد شده اگر متولیان امر در بخش کشاورزی از ساعت ۱۱ تا ۱۶ به مدت پنج ساعت نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنند هزینه برق مصرفی آنها در ۱۹ ساعت بعدی رایگان است.

وی در ارتباط با خاموشی و اعلام برنامه زمان‌بندی،گفت: خاموشی برنامه‌ریزی شده بابت کمبود تولید در بخش‌های خانوادگی و تجاری در استان مازندران نداریم و ممکن است به صورت موردی و یا در اثر اتفاقات خاموشی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *