آخرین اخبار

دفتر ارتباط با مردم را از ساختمان حفاظت شده مجلس خارج می کنم!

Visits: 3دکتر مجتبی زارعی در جمع زبدگان و فعالان اجتماعی و مدنی پایتخت با بیان اینکه شآن نظارتی مجلس را احیاء می کنیم بیان داشت: مجلس باید نماینده مردم باشد نه نماینده ساختارهای دیوان سالارانه حاکمیتی. کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در حوره انتخابیه تهرا، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: دیوان سالاری ،‌مردم […]

اشتراک گذاری
14 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 2944

Visits: 3

دکتر مجتبی زارعی در جمع زبدگان و فعالان اجتماعی و مدنی پایتخت با بیان اینکه شآن نظارتی مجلس را احیاء می کنیم بیان داشت: مجلس باید نماینده مردم باشد نه نماینده ساختارهای دیوان سالارانه حاکمیتی.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در حوره انتخابیه تهرا، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: دیوان سالاری ،‌مردم سالاری را به خطر انداخته و مجلس دوازدهم باید با مهار دیوان سالاری ، شئون نمایندگی ملت را به جایگاه اصلی خود بر گرداند!

وی افزود: ۳۰ نماینده ی تهران باید مناطق ۲۲ گانه تهران و شهرهای اسلامشهر ری شمیرانات و پردیس را برای نمایندگی کردن از مردم بین خود تقسیم کنند و به وظایف نمایندگی خود عمل کنند.

زارعی ادامه داد: برای احترام به مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس دفتر ارتباط با مردم را از ساختمان حفاظت شده مجلس خارج و به شهرهای پیرامون پایتخت و به مناطق ۲۲ گانه تهران منتقل می کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *