آخرین اخبار

دستگاه هایی که نسبت به موضوع صادرات وظیفه دارند باید آماده باش باشند!

Visits: 0منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و مدیران کل در استانداری برگزار شد با اشاره به شرایط خاص فعلی درخصوص مرکبات و صادرات اظهار داشت: در حال حاضر ما در شرایط بحرانی […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1402
کد مطلب : 2492

Visits: 0

منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و مدیران کل در استانداری برگزار شد با اشاره به شرایط خاص فعلی درخصوص مرکبات و صادرات اظهار داشت: در حال حاضر ما در شرایط بحرانی هستیم و باید تصمیم عملیاتی اتخاذ کنیم.


نماینده مردم ساری و میاندورود ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی و مجموعه دولت باید پای کار باشند چراکه بخش مهمی از مردم مازندران درگیر این موضوع هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی افزود: باید طبق قیمت کارشناسی شده که شما هم در آن جلسه حضور داشتید از تولیدکننده محصولاتش را بخریم و غیر از قیمت کارشناسی شده راه دیگری نداریم.

زارعی گفت: همه دستگاه هایی که نسبت به موضوع صادرات وظیفه دارند باید آماده باش باشند، در استانداری بمانند و تا کارشان را انجام دهند.
عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: قرار نیست عده ای یک شبه به اهداف خودشان برسند ولی تولید کننده ضرر کند.

در پایان نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس از معاون وزیر کشاورزی خواست تا طی یک مصاحبه ای رسمی اعلام کند که تولید کنندگان محصولات خود را به چه قیمتی بفروشند و قیمت داخلی را تضمین کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *