آخرین اخبار
جلسه شورای اداری شهرستان ساری

در مسئله سد فینسک از وزیر نیرو شکایت می کنیم هیچ حق آبه ای را استان سمنان ندارد

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان ساری از استاندار مازندران خواست که بصورت رسمی این مطالبه مردم ساری و میاندورود را پیگیر باشد و جلو این کار بطور قانونی گرفته شود و گفت: در حال تنظیم شکایت نامه ای هستیم که بصورت رسمی این موضوع را پیگیری کنیم که تا قبل از سفر رئیس جمهور بصورت رسمی جلو این اتفاق گرفته و مشکلات مردم مرکز استان حل شود.
اشتراک گذاری
09 دی 1402
نویسنده : رضاافشین
منبع : سرویس سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی مردم گرا
کد مطلب : 2573

Visits: 0

منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های  ساری و  میاندورود در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که روز پنجشنبه ۷ دی ماه در فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد با اشاره به اهمیت تامین بحث آب شرب و آب کشاورزی برای استان مازندران و شهرستان های ساری و میاندورود و موضوع سد فینسک اظهار داشت: متاسفانه در گذشته مسئولین اجرایی وقت نتوانستند شرایط خوبی را فراهم کنند که این موضوع تبدیل به یک برنامه شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود ادامه داد: بنده هم از ابتدای شروع کار در مجلس پیگیر این موضوع بودم و مسئله سد فیسنک مسئله ای نیست که ما به راحتی از آن عبور کنیم.

زارعی افزود: استان سمنان هیچ حق آبه ندارد، اداره بازرسی کل کشور، اداره آب، وزارت نیرو همه می دانند این کار ( احداث سد فینسک) کاری کارشناسی نیست و درخواستم از مجموعه اجرایی استان این است که جواب این موضوع را مجموعه دستگاه اجرایی استان بدهد و بیشترین آسیب را از احداث سد فینسک شهرستان های ساری و میاندورود می بیند.
عضو کمیسیون کشاورزی بیان داشت: به وزیر نیرو گفتم مردم این موضوع (احداث سد فینسک) را قبول ندارند و نباید انجام بشود و حتی گفتیم: ۲۰۰ هزار امضاء بر علیه احداث سد فینسک جمع آوری می کنیم و از وزیر نیرو در این خصوص شکایت می کنیم.

زارعی گفت: از استاندار مازندران می خواهم که بصورت رسمی این مطالبه مردم ساری و میاندورود را پیگیر باشد و جلو این کار بطور قانونی گرفته شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود ادامه داد: در حال تنظیم شکایت نامه ای هستیم که بصورت رسمی این موضوع را پیگیری کنیم که تا قبل از سفر رئیس جمهور بصورت رسمی جلو این اتفاق گرفته و مشکلات مردم مرکز استان حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *