آخرین اخبار

توسعه همکاری های محیط زیستی فنلاند با مازندران در دریای خزر

سفیر فنلاند در ایران با اشاره به اینکه این کشور مطالعات زیادی در زمینه مهار پسماند و آب دارد، گفت: توسعه همکاری های محیط زیستی با مازندران در حوزه دریای خزر در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
28 خرداد 1401
کد مطلب : 320

Visits: 0

کاری کاهیلوئوتو پیش ازظهر شنبه در نشست با مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به برنامه توسعه سازمان ملل برای مدیریت آب در گیلان و مازندران اظهار داشت: فنلاند نیز تجربه زیادی دراین زمینه‌ها دارد.

وی یادآور شد: بخش آب در فنلاند بسیار قوی است و در زمینه پسماند و مدیریت آب، مطالعات سازماندهی شده داریم و حوزه آب فنلاند یکی از بخش‌های مختلف به شمار می‌رود و مطالعات زیادی در زمینه دریای خزر دارد.

کاری کاهیلوئوتو با اظهار اینکه فنلاند در مدیریت و ساماندهی پسماند آب سابقه قوی و طولانی دارد، گفت: مجموعه‌ای به عنوان سیترا در فنلاند وجود دارد که در حوزه آبی تحقیقات و مطالعات خوبی انجام داده است.

سفیر کشور فنلاند در ایران ادامه داد: ظرفیت زیادی برای همکاری بین طرفین وجود دارد ومی توانید روی تجارت ما در بخش‌های مختلف توجه و حساب کنید.

وی با اظهار اینکه گسترش برنامه‌ها و انتقال دانش و مدیریت جزو اهداف است، گفت: منطقه دریای خزر می‌تواند از نقاط مشترک برای همکاری باشد.

وی جمع آوری ضایعات و تبدیل آن به کمپوست و سوخت را از برنامه‌ها برشمرد./مهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *